SEBELUM TERLAMBAT

Sekadar hiburan dan renungan bersama.

Share on Google Plus

About Orang Melaka

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comments:

  1. ALLAH MAHA PENGAMPUN ATAS SIFAT-SIFATNYA YANG MAHA PEMURAH.

    SEBAB ITU DITANGAN MANUSIA BOLEH MELAKUKAN APA SAHAJA SEHINGGA SANGGUP MEMBUNUH ?
    MANUSIA DIBERINYA KUASA?
    TAPI INGAT.
    TIDAK KU JADIKAN MANUSIA INI HANYALAH SIA-SIA TANPA PENGBALASANNYA.
    INGATLAH:
    1]
    Demi Masa!
    [2]
    Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian -
    [3]
    Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh, dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan sabar.

    ReplyDelete
  2. Salam...

    X dapat tengok video ni... cyber cafe ni tak dapat bace... nantilah isnin yer...

    ;)

    ReplyDelete
  3. hari ini kalau kita lihat, zaman kemunduran akhlak sedang berubah... lihat disekeliling kita, akhlak mula naik kembali.. sedikit demi sedikit.. masjid mula dipenuhi orang.. sedikit demi sedikit, tahun demi tahun.. kita bagaimana? masih memilih untuk tidak berubah?

    dalam sedar, surau dikawasan rumah saya mulai ramai.. dulu satu saf lebih.. kini tiga saf lebih.. begitu juga masjid di tempat kerja saya.. dulu zuhur satu saf tak penuh.. 2 tahun selepas itu meningkat kepada 2 saf.. sekarang 3-7 saf... masjid kan besar.. bermakna peningkatan berkali ganda.. suka benar saya.. agama mulai dipandang berat.. semoga rumah Allah penuh kerana ia adalah sebab utama kemajuan dan kemakmuran ummah.. kerana APABILA UMMAH MENJAGA IBADAH DI RUMAH ALLAH SWT, MAKA ALLAH SWT LAH YG MENJAGA SETIAP KEBAJIKAN UMMAH...

    ReplyDelete
  4. Salam

    caya la kak nur.. lagu yang menarik..best bangat... apa kata kita dengar Album Religi terbaru daripada Ungu untuk Ramadhan kali ini pula... single album ni 'Dengan Nafasmu' telah diluncurkan beberapa minggu yg lalu dan boleh dinongkrong di youtube.. ayuh dong.. sama-sama kita dengarin.. ;-)

    ReplyDelete

PERINGATAN: Portal Melaka News tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.