MUKHRIZ PERCAYA ANWAR MELIWAT? Malaysiakini


Memetik laporan The Star Online hari ini, Datuk Mukhriz Mahathir berkata :

"The truth is that I believe Anwar had behaved in such a way,”

Maksud : "Yang benarnya, saya percaya Anwar berkelakuan sebegitu (meliwat)"

Mukhriz yang juga Ahli Parlimen Jerlun berkata demikian sewaktu sesi dewan rakyat semalam.

Kenyataan Mukhriz itu telah mengundang kemarahan di pihak Pakatan Rakyat. Beberapa ahli parlimen Pakatan Rakyat telah bangun dan mempersoalkan kenyataan Mukhriz sehingga speaker Parlimen terpaksa meredakan keadaan.

Sila klik di sini untuk membaca berita penuh dari The Star.

Dalam perkembangan siasatan semalam, DSAI menolak permintaan PDRM untuk menjalankan pemeriksaan perubatan penuh. Hanya pemeriksaan perubatan minimum yang dibenarkan oleh DSAI.

Berikut adalah penerangan dari peguam DSAI berhubung kronologi peristiwa tangkapan semalam ...

Share on Google Plus

About Orang Melaka

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

103 comments:

  1. who cares what Mukhriz and Tun Mahathir believe........

    The Rakyat believes that Tun Mahathir sodomised Malaysia for his personal gain

    ReplyDelete
  2. The rakyat believe Anwar had been framed, again.

    ReplyDelete
  3. Mukhriz is an idiot parrot of his useless father!

    A man with no backbone and character for himself.

    ReplyDelete
  4. Since when BN has spoken the truth, we all have been cheated for many years. Thanks to all our leaders for making us belief in all the nonsense. But this time around, we are not going to be fooled by you morons. People, please think for yourself, dont believe everything everyone says...especially BN members..

    ReplyDelete
  5. Well if reporter were to ask mikriz about Najis ,

    His comment will be , I belive Najis is 1000% not guily of anything .

    ReplyDelete
  6. 1998 rakyat dihidangkan dengan 'lakonan dan skrip drama' mahkamah yang mengejikan - atas 'keyakinan dan kepercayaan' bapanya.... dan kini anaknya mempercayai benda yang serupa - bapa borek anak rintik.......
    cara untuk menidakkan pengaruh dan hasrat rakyat untuk DSAI menjadi PM - kalau lah DSAI menjadi PM - malapetaka dan bencana buat mereka dan generasi mereka bersenang linang atas usaha dan keringat rakyat.......

    ReplyDelete
  7. I thought MAMAK like him and his father yang suke taji pungkuk. Tats why sodomy came out 10 years ago and now.

    ReplyDelete
  8. Mukhriz and Marina do anything without thinking.

    They repeat what their father the racist mamak Mahathir says.

    All these Mamaks talk too much these days...why we Malays need Mamaks as our leaders? Cant we find a leader amongst ourselves ? Shameful La

    Mahathir is so sure that Anwar is a sodomist. He is so sure 10000000% that sometimes I am forced to believe Anwar probably sodomised Mahathir and Siti Hasmah when they were in the PM's office a decade ago.

    Am I right Mahathir ? Lets send Mahathir to GHKL for the doctors to check his arse

    ReplyDelete
  9. KAMU SEMUA KENA PERCAYA APA MUKHRIZ DAN TUN MAHATHIR KATA, DEPA PERNAH TENGOK LIVE APA YANG ANWAR BUAT. DEPA ADALAH SAKSI BESAR SAIFUL. DEPA NI YANG DUK MENGENDAP ANWAR MASA DIA TENGAH BUAT PROJEK TU. SEBAB TU MEREKA PERCAYA SUNGGUH. tapi ingat .. itu pun kalau depa tengok betoi2. kalau tidak nantikan siksamu di akhirat kelak. ampunilah dosaku.

    ReplyDelete
  10. ANWAR meliwat adalah benar.
    saya memang percaya..sebab ia adalah benar..

    saudara saudari suka mempunyai seorang perdana menteri yang kaki liwat..

    cuba-cubala cari sumber-sumber tersebut malahan orang terdekat anwar sendiri mengakuinya

    ReplyDelete
  11. Lebih baik suke liwat kalau betul la daripada (suke tipu, suke bunuh, suke bom, makan rasuah, tak keje tapi ada duit, merosak anak dara orang, penzina, main bontot gak.)

    Opss yang dalam kurungan tu dibuat oleh SEORANG SAHAJA dan turut diajar kepada konco-konconya.

    Hanya NATANG yang buat cam tu. NATANG ni cam BABI NEGARA lah. Ataupun yang mungkin banyak dilihat ditepi jalan yang kurang kemajuan di seluruh Malaysia iaitu BERUK.

    ReplyDelete
  12. Miarlah si Mukhriz tu..dia cuma nak cover bapaknya. Kalau DSAI jadi PM ..kesian bapaknya naik turun mahkamah. Tapi apa nak buat..rakyat dah tak percaya kepada ko Mukhriz. Ko sama dengan suku sakat dalam UMNO tu, cakap tak serupa bikin..pembohong besar, pembelit. Bapak ko tu dulu lagi teruk!!!

    ReplyDelete
  13. dear anon 9.32am,

    ahaks...kalau hang tau sapa depa yg kata tu, hang suruh la depa buat kenyataan rasmi. cakap belakang2 tak guna...sayaa pn bleh kata mcm2...org ni kata tu org tu kata ni...org tdekat kata tu orang tdekat kata ni...
    "dengaq bole pecaya jangan..."

    ReplyDelete
  14. Knape Mukhriz percaya sungguh ?

    Mukhriz Mahathir dan Mahathir Mohammad kena liwat oleh Anwar ke ?

    Sape 4 org saksi tuh? Siti Hasmah , Marina dan 2 Mamak jual roti canai ke ?

    ReplyDelete
  15. How did Mukhriz believe so confidently that Anwar did it? Did Mukhriz kena?

    ReplyDelete
  16. I ask you this, from Merdeka 1957 up to now, can you tell me how many males have been arrested for the crime of sodomising another man (lets leave alone conviction).

    Just tell me how MANY!!!!

    ZERO!!!!! Other than Datuk Seri!!!!

    Not politically motivated???? 51 years from 1957 to 2008!!!!ZERO!

    ReplyDelete
  17. Mukhriz should just concentrate on growing his hair back or getting a wig.

    No dont so BIG !! Talk abt your Fathers corruption if you have to open your mouth

    ReplyDelete
  18. saya juga percaya anwar kaki liwat!!

    betul !!

    ReplyDelete
  19. bagi aje la ujian DNA tu .. apa susah kan...

    bagi open depan penyokong PKR DAN UMNO jadi kita tau sapa betul sape salah..

    ReplyDelete
  20. Kalau DNA CSI Miami ke, CSI NY ke, CSI Vegas ke, Scotland Yard ke, baru boleh percaya. Setakat DNA dari mana-mana spital kat Malaysia ni, buang masa...

    Ada berani panggil CSI di atas?

    Kerat 10 jari lah kalau berani...

    ReplyDelete
  21. UMNO - UNITED MAMAK NATIONAL ORGANISATION

    Org Melayu harus join PKR kerana UMNO sudah ditawan oleh Mamak dari India

    ReplyDelete
  22. DSAI pun dah dilepaskan?

    ReplyDelete
  23. So you few anons who believe he is guilty of this act...do you.

    On what grounds..that he sodomized you or you caught your lovely act on tape..handy...whatever?

    Either that or you so wet behind ur ears (and rears).

    Even if he does la (being fair to you la) thats his personal preference. Some like hot some like front some like whatever...don't tell me there is NO ONE IN THE WORLD or HERE who has been subjected to this style.

    If NONE than this country and world is SO BLOODY PERFECT that there are no pondans, gays, fags..you name it la ( I know there are some celebrities who are so gay in heaven that its oozes out from their face!!)

    So before you write something stupid like that comment use your brains god gave you...at least a minute portion...la ok.

    ReplyDelete
  24. jeyjey,

    can you please re write that in Malay.

    The stupid ones don't understand English

    ReplyDelete
  25. Kalau betul lah kata Mukhriz tu....mungkin ada kebenarannya....pasal hanya orang yang pernah pernah kena liwat berkata gitu. Mungkin Mukriz pernah kerna liwat dulu....huuuuwahhh.....

    ReplyDelete
  26. siapa yang percaya tuduhan liwat tanpa mengikut kaedah islam maka ada kemungkinan mereka ini memang suka benda benda macam ni,

    ReplyDelete
  27. Takder siapa yang nak kenakan anwar tu!!!

    yep betull...dialah satu-satunya ahli politik yang dikenakan tuduhan meliwat(karpal singh dan lim kit siang pun tak kena tuduh macam tu.. maaf ye)..orang lain takdak.. sebab dia memang peliwat ....hehe..lagipun tuduhan liwat ke atas anwar dibuat oleh karpal singh dan Mat sabu ketika anwar jadi TPM dulu yaa!!!! (sila selidik...)so kalau nak marah .. marah kat karpal singh ngan mat sabu..

    sekarang pun orang PKR cuba tunjuk punggok kat PAS (maaf lagi sekali orang PAS pun ada maruah juga.. saya juga suka PAS sebagai parti pembangkang tapi DAP ngan PKR hancusss!!!)kurang ajar tu....orang UMNO yang buat??? caburator Dung tu penyokong kuat anwar!!

    belum lagi anwar jadi PM tu..
    so selamat mengaluka-alukan PM kaki liwat..

    kan ada orang yang lebih baik dari parti PAS boleh jadi PM .. betul tak??

    goodbye to ANWAR..

    ReplyDelete
  28. jeyjey,

    1000000% totally agreed with you...

    Dont look far, some like cendol, some like ABC, some like laksa penang, some like Sirloin Steak.

    Well, I like everything....

    Ask Musa go to Lorong Haji Taib and charge all those a**e f**cker first.

    ReplyDelete
  29. anonymous to anonymous

    anyway i really love TUN Dr. Mahathir and Mukhriz and Nik aziz and Hadi Awang

    ReplyDelete
  30. yes anwar is guilty.

    ReplyDelete
  31. Skang BN berkuasa. liwat merupakan `THE CHARGE' sebab dorg memegang tali yang pegang anjing-anjing tu.

    Bila tali berubah tangan, anjing akan ikut tuan baru dan mungkin orang kepala botak pun boleh jadi salah sebab silaukan mata orang lain. Ganggu ketenteraman awam.

    Untuk maklumat anjing sebenar yang ada kat K-9 ataupun askar punya, dia akan ikut arahan orang yang pegang tali pengikatnya.

    ReplyDelete
  32. Mahathir Kata Malaysia Negara Islam
    Pak Lah kata Malaysia Negara Islam
    Najib kata Malaysia Negara Islam

    nak serap nilai2 murni Islam dalam jentera kerajaan etc etc

    macam nih kah negara Islam ? Yang kaki botol, pembunuh, penagih dadah, penculik, penjudi, kaki pompuan, Menteri cubit bontot, C4 terlepas.....

    Yang ditangkap Ketua Pembangkang dan diserbu oleh polis sebagai penjenayah negara No 1.

    FITNAH !

    ReplyDelete
  33. Melayumuda

    Maaf my bahasa (bila macam geram ini) akan terjejas la.

    Boleh tolong terjemahkan untuk saya.

    TK

    ReplyDelete
  34. cepat -cepatlah anwar kasi DNA tu.. saya pun nak tau kebenarannya..

    ada tengkuk patah tak kali ni . mata lebam ka...

    ReplyDelete
  35. jeyjey,

    Astrafullahazim

    I hand over to Dewan Bagasa and Pustaka la

    ReplyDelete
  36. Nafsu manusia berulang-ulang,nak kata konspirasi berulang-ulang kepada seorang yang dianggap tokoh ini agak sukarlah nak terima,adakah seorang yang dikagumi ramai ini terlalu "vulnerable" mudah sangat di permainkan,sebut liwat sahaja habis lari ke kedutaan turkey dan sebagainya.
    Ramai maklum kerajaan sekarang lepaskan dia,lepas tu kerajaan permainkan balik dengan kes liwat,macam kucing permain kan tikus pulak,tangkap lepas,tangkap lepas.
    Yang sebenarnya kebenaran itu pahit,apa yang berlaku sekarang seluruh jentera PKR di gembelingkan untuk menolak kebenaran,kalau dilihat dengan teliti seluruh malaysia tidak boleh di percayai oleh mereka,dengan beribu penyokong sampai lima negerilah dikatakan, tidakkah boleh tampil seorang yang boleh memberi bukti bahawa ini satu konspirasi.
    kesimpulannya biarlah polis menyiasat dan terimalah dengan hati terbuka,tak payahlah meloncat-loncat di tepi jalan,tidak akan capai keadialn secara begitu.

    ReplyDelete
  37. suka liwat, suka bunuh, suka bom , suka rogol semua kan dosa besar...liwat boleh terkecuali ke??

    banyak lagi pemimpin yang lebih baik dari anwar..

    pemimpim-pemimpin dari PAS kan ada..

    ReplyDelete
  38. anwar , PKR serta DAP telah mencalarkan imej PAS

    ReplyDelete
  39. Macam mana nak percaya polis...bilakan mereka itu jentera BN..

    NO JUSTICE LA

    Jika bawa independent polis boleh la..

    Sorri la my percayaan kepada tuhan sahaja...negara ini pun tidak.

    Kerana bukan saya tak suka negara ini but style perintahnya dan orang perintahnya. Sayang malaysia kena diliwat oleh pemerintahnya berkali kali...

    ReplyDelete
  40. makanan/minuman halal dan pakaian tutup aurat saje bukan penting dalam Islam.

    Kena berperikemanusiaan bukan kebinatangan.

    Apa gunanyer makan makanan halal, tutp aurat, pakai jubah, pakai serban tapi fikiran kotor dan perbuatan keji, fitnah sini, fitnah sane, rakyat menderita.

    Inikah Negara Islam yang dimaksudkan UMNO

    Salam

    ReplyDelete
  41. baru kena tuduh dah lari kedutaan TURKEY..
    kalau perang nanti awai-awai dah cabut.

    nak jadi pemimpin mesti berani..

    kalau anda benar buktikan.. Allah kan ada. kami semua juga nak tau kebenarannya..dah lama ni 10 tahun..

    aku nak percaya hang tak buat hang lari pulak sana-sini.. macam -macam alasan lak bagi.. aku pi protes aritu hang pi kasi hadiah punggok.camne nak caya..

    ReplyDelete
  42. calar imej PAS ?

    you joking ke ? Bukan ke pemimpin PAS yang angkat sarung tunjuk kemaluan nya kat Puteri UMNO ?

    rewind la sikit bro

    ReplyDelete
  43. Sekarang Raja Petra pulak ditangkap

    Kerana ...dia bercakap benar. Kebenaran...tiada tempat di Malaysia. Sorry la

    Semua boleh cakap apa yang mereka mahu tetapi...kebenaran tidak wujud disini.

    Siapa setuju Najib dan isteri kesayangannya tak libat dalam kes Altantuya?

    ReplyDelete
  44. Semua ada kelemahan, yang anak aristokrat tu ngan C4 nye, yang lebai dengan telurnya, anwar mungkin dengan pungkuknya.

    Tapi jangan tgk kelemahan, exploit the strength baru betul.

    Jangan tikan belakang. Sama macam taji belakang je.

    Kenapa C4 tak ditahan, lagi besar kes tu. Taji pungkuk ngan tunjuk telur yang ditahan.

    Sebabnya, memang dasar ANJING suke jilat pungkuk ngan telur.

    ReplyDelete
  45. saya setuju najin ngan isteri tak terlibat dengan kes altantuya.

    ReplyDelete
  46. I think kebanyakkan orang kat sini (not kesemuanya) penyokong BN-UMNO kot.

    Dah la...kena diliwat oleh UMNO-BN...nak kena c4 oleh UMNO-BN juga???

    Ish ish ish ish..habisla malaysia

    ReplyDelete
  47. Pemuda UMNO harus tangkap semua pondan kat Lorong Haji Taib dan dekat Sogo subpena mereka ke Mahkamah untuk kes liwat dan Blow job di kaki lima.

    Hishamuddin....ambik Keris you dan pegi malam nih jugak....

    Kebanyakkan pondan tuh ahli Pemuda UMNO tuh ! Jatuh kan maruah bangsa dan agama je

    ReplyDelete
  48. So..siapa yang beri perintah boleh keluarkan c4 dari defence dept (under Najib, submarine deal pun under najib...baginda kawan najib..dua ninja sirul/forgot another nama- pun under najib dulu) so how la?

    ReplyDelete
  49. Mukhriz pernah mengatakan dalam satu temuramah yang beliau sendiri telah berjumpa dengan 'mangsa2' Anwar dan kemudian membawa mereka berjumpa ahli2 keluarga dan sahabat2nya yang lain untuk menerangkan tentang perilaku Anwar. Allahu'alam.

    Itu yang Mukhriz kata. Hakikatnya kita rakyat biasa tidak pernah diberikan apa2 bukti kukuh yang boleh dipercayai. Kalau setakat nak kata BANYAK orang cakap Anwar liwat, maka silakan tampil ke hadapan beri keterangan. Mmg ada suara2 dari kalangan alumni MCKK yang mengatakan Anwar kaki liwat sejak zaman sekolah. Tetapi, sama seperti yang lain, setakat cakap belakang tak berani buat kenyataan terbuka. Dan di kalangan alumni MCKK sezaman dgn Anwar Ibrahim, termasuklah Shahrir Samad dan Sanusi Junid, tak pernah kita dengar mereka berani mengatakan Anwar kaki liwat semasa di sekolah. Maka kesimpulannya, tiada bukti. Melainkanlah ada org yang masih mahu mempercayai pengakuan lisan 'mangsa2' seperti Azizan, Munawar Anees dan Sukma sebagai bukti!

    ReplyDelete
  50. malayamuda
    abis tu !! kes anwar kena tuduh ni bukan kerja orang UMNO.. so u ada hati juga kat UMNO..

    jadi anwar betul-betul liwat kan!!

    anyway aku sokong PAS juga..

    ReplyDelete
  51. Dalam askar kalau nak keluar bahan letupan kene kebenaran pegawai yang ditauliahkan oleh SPB Yang Dipertuan Agong sahaja. Maknanya Leftenan Muda ke atas sahaja.

    Dengan senario tak menentu, arahan dikeluarkan perlu tanda tangan Pegawai Memerintah atau Pemerintah (Mejar atau Leftenan Kolonel).

    Bahan letupan plak bukan boleh bagi-bagi kat UTK ke polis ke.

    Jadi lu FIKIR LAH SENDIRI cemane Korporal ataupun RB boleh keluarkan C4.

    BODOH BETUL ANJING UMNO...

    ReplyDelete
  52. Malaysians are Doomed? Rakyat Malaysia Pupus?

    Jeyklls and Hydes in Malaysia. Are you? (Ask your children.)

    Jeyklls dan Hydes di Malaysia. Adakah anda? (Tanyalah anak-anak anda).

    Posted at http://Patek1472.wordpress.com.

    ReplyDelete
  53. Knape Mukhriz memperkenalkan org org yang diliwat Anwar kepada ahli2 keluarga nyer ?

    Nak bukak Busies baru ke kat Pavilion ?

    ReplyDelete
  54. AGAMA ISLAM DAN KEDAULATAN ORANG MELAYU HARUS DIJAGA OLEH SULTAN SULTAN DAN AGONG
    - dan ini memang tertulis dalam perlembagaan persekutuan

    UMNO tidak perlu pertahankan Bangsa Melayu kerana bangsa Melayu wujud sebelum UMNO wujud

    PAS pulak tidak mempermainkan dan mempergunakan agama untuk mendapat undi [ pakai sarong baik baik ye ].Agama Islam wujud sebelum PAS wujud

    Parti politik harus memberi perhatian pada isu2 politik saje.

    Hal agama dan bangsa kembalikan kepada Sultan.

    ReplyDelete
  55. Sebab ape liwat keluar skang?

    1. Minyak naik.
    2. Macam2 SD.
    3. SD tu VVIP dengan sundal die terlibat.
    4. Ekonomi merundum.
    5. SOSIAL KONTRAK ditimbulkan.
    6. DSAI dan PR semakin kukuh.
    7. BN semakin rapuh.
    8. Korup makin banyak.
    9. Babi di Selangor.
    10. BALKIS.
    11. Bunga Tanjung.
    12. Tanah Penang.

    Untuk alih perhatian daripada segala kepincangan, keluarkanlah cite LIWAT.

    Cube tengok kat surat khabar mainstream. Tak ada cite-cite 1-12 tu. Kalo ada pun ciput je.

    ReplyDelete
  56. Sayangnya...di malaysia sultan dan agong tiada hak buat apa-apa (boleh spend money dan diam ubi saja..thanks to Mahathir.) So how?

    Pelik la...Rukun negara boleh dicampak keluar kerana tiada kebenarannya.

    ReplyDelete
  57. sebab kes liwat keluar..
    satu aje anwar nak jadi PM itu ajerr...

    pakai sarong baik-baik!!

    atau rakyat lepas ni kena pakai cawat besi ...

    ReplyDelete
  58. Orang Melayu bukan orang yang asal menetap di Malaysia.

    Agama Islam bukan diperkenalkan oleh orang Malaysia or UMNO or PAS.

    Perlembagaan Malaysia menyatakan KEISTIMEWAAN dan keistimewaan bukannya HAK.

    Jadi Bumiputera orang Melayu?? Parameswara pun Hindu asalnya dan bukan pun dari Malaya. Think again?

    Islam UMNO ataupun PAS yang sebenarnya? Really need to think again. Akhir zaman ada berpuluh cabang Islam, tapi satu je yang betul.

    UMNO perjuang kemerdekaan? 1920an kat Malaya, Parti Komunis dah wujud pun untuk memperjuangkan kemerdekaan daripada British...

    ReplyDelete
  59. Tolong jangan lupakan kes si-lingham tu....

    Semalam Bernama katakan semua finding Kes Lingam tidak boleh dipaparkan kepada rakyat awam...kenapa pula? Takut Apa nak keluar ka....takut nama yang terdedah...tak boleh arrest Mahathir kah??

    IS HE SO ABOVE THE LAW? jawab - YES ONLY IN MALAYSIA

    ReplyDelete
  60. Kepercayaan kepada Tuhan - dipolitikkan, bangkai pun nak curi

    Kesetiaan Kepada Raja dan Negara - setia lebih kepada UMNO dan Barisan Nasional

    Keluhuran Perlembagaan - ditukar berkali kali sejak kemerdekaan supaya Mahathir puas

    Kedaulatan Undang Undang - Hakim dibeli, Lord President dipecat

    Kesopanan dan Kesusilaan - Kes liwat berleluasa, fitnah, ahli Parlimen tak senonoh, main perkauman dengan menghunus keris dan tajakan di telivisyen.......

    so what Rukunegara u talking about Pak Lah

    ReplyDelete
  61. kalau DSAI kena tangkap saya syorkan kaum kaum luth yang lain juga ditangkap dan disumbatkan dalam penjara. So negara bebas dari makhluk perosak ni. Tak de pondan, nyah, lesbo, gay dan lain lain. Bersih sikit Malaysia nidari najis najis yang dok ada

    ReplyDelete
  62. ok kepada semua
    selamat berpolitik...

    selamat maju jaya dan semoga murah rezeki.

    ReplyDelete
  63. ye tangkap jangan tak tangkap ..
    bapa liwat dah tertangkap ..

    ReplyDelete
  64. Itu RUKUMNO bukan rukun negara.

    Saya orang melayu, tapi Melayu yang cerdik sikit. Bukan macam ANJING.

    Bile bangsa lain perjuang bangsanya, dikatakan menghasut.

    Tapi bile MELAYUJING hunus keris, hak melayu.

    Sedarlah Rakyat Malaysia, apa yang kamu dapat? Gaji tiap bulan? Mana-mana kerajaan pun akan bagi gaji.

    Pembangungan di kampung? Mana-mana kerajaan pun buat?

    Elaun khas komisen? Tak dapat.... mana-man kerajaan pun tak bagi.

    Tapi yang dapat MELAJUJING je. Bukan Rakyat Malaysia or Melayu Kebanyakan.

    BANGUN DARI TIDO....

    ReplyDelete
  65. Penjajah British dulu pun kata Melayu ni Pemalas. Nak free je. Harap subsidi.

    Katanya Melayu sanggup tunggu berjam-jam dan berhari-hari kan dalam pondok di kebun, semata-mata nak tunggu DURIAN GUGUR.

    Melayu yang kubor kata mari sanggup duduk berjam-jam kat warung semata-mata nak main dan tgk orang main dam aji.

    Sebab tu mundur....

    MAMAK gak yang cerdik tipu orang Melayu ngan Rakyat Malaysia sekali...

    Ni Mamak junior nak ikut jejak.
    MAMAK kencing berdiri, ANAK MAMAK kencing confirm berlari....

    ReplyDelete
  66. Asslamualaikum,

    Anawar tak layak jadik PM. Beliau sungguh cuai. Kalau sudah tersangat cuai tu sampai dua kali terkena macam ni macammana nak jadi PM.

    Katakan ini semua fitnah, ini semua konspirasi, ini semua rancangan manusia hina yang hendak menjatuhkan Anwar tetapi ini baru konspirasi peringkat Malaysia. Ini pun sudah Anwar gagal. Dua kali terkena.

    Tak boleh bayangkan kalaulah Mossad atau CIA sendiri yang hendak buat konspirasi. Mau terjual malaysia ni kalau Anwar jadi PM.

    Orang Cuai tak boleh jadi PM. Dengan bahasa mudah Anwar tak cukup handal bersilat lagi.

    ReplyDelete
  67. KALAU BUKAN ANJING UMNO !!
    OK BOLEH TERIMA...BAGUS TU...

    TAPI KALAU DAH JADI PENYOKONG HINDRAF MEMBABI BUTA (YANG DIPERJUANGKAN OLEH ANWAR AND PKR)... HEH HEH TU ANJING-ANJING BULDOG LAGI BANGSAT KOT

    ReplyDelete
  68. UMNO yang perjuangkan Islam dan Ketuanan Melayu ni macam mane la pulak

    kata Islam tapi membunuh dengan C4, merogol anak dara umur 15 thn, bawa million million ke Australia macam jaguh kampung bodoh, rasuah berleluasa, fitnah, tangkap,curi, bunuh

    UMNO BUKAN SAJE BANGSAT, BARUA TAPI MELACURKAN BANGSA SENDIRI

    ReplyDelete
  69. Mamak pun mamak

    dia tetap perjuangkan orang Melayu dan islam..

    anwar apa ade..

    hidup TUN, Mukhriz, Nik Aziz dan Hadi Awang

    ReplyDelete
  70. pkr la petualang bangsa dan agama
    jangan cakap la pasai ketuanan melayu lagi la... takdak melayu dah lepas ni kalau bapa liwat tu jadi PM.

    demi nak jadi PM sanggup jatuhkan bangsa sendiri..

    anwar boleh pakai macam sami lagi pi kuil hindu tu.. bermuka-muka..
    hahaha!!!

    ReplyDelete
  71. Mukris sekadar menjadi pewaris kepada pusaka peribadi bapanya.Jangan pula kita terikut-ikut dengan tabiat makhluk-makhluk perosak ini.Cepat-cepatlah beristighfar,mohon petunjuk dan keampunan dari ALLAH SWT.

    ReplyDelete
  72. 1. Adalah sangat kurang 'diajar' bila menuduh orang bersalah sedangkan mahkamah belum menjatuhkan hukuman. "Inilah adatnya manusia..kata orang , orang yang menuduh itulah orang yang sebenar-benarnya terlibat melakukan perkara keji itu". Sejauh mana kebenaran kenyataan tersebut biarlah kita ...'fikir-fikirkan!
    "Orang yang jujur di pimpin oleh ketulusannya, tetapi pengkhianat dirusak oleh kecurangannya"

    " Siapa yang menghina sesamanya, tidak berakal budi, tetapi orang yang pandai berdiam diri"

    " Siapa yang mengumpat membuka rahsia tetapi siapa yang setia, menutupi perkara ".

    "Siapa yang banyak memberi berkat, diberi kelimpahan, siapa yang memberi minum, ia sendiri akan diberi minum"

    Marilah kita fikir-fikirkan!

    ReplyDelete
  73. Terima kasih semua atas komen yang diberikan.

    Saya cuma ingin berpesan :

    "Marah itu api, api itu syaitan dan syaitan tempatnya dalam neraka Allah"

    Berhati-hati bila ingin menunjukkan kemarahan kerana setiap perbuatan kita akan dipertanggungjawabkan di akhirat kelak.

    Cheers :-)

    ReplyDelete
  74. Klon-klon PATEH KARMAVIJAYA sedang giat bermaharajalela sekarang.Sejarah sering berulang,berlaku walau dimana-mana negara, dalam mana pun masyarakat.Adakala membawa kebaikan, kemajuan.kadang-kadang mencetuskan kehancuran dan kemusnahan.Resikonya terserah kepada kita yang diberi akal fikiran dan Kitab AlQuran.Tepuk dada tanya selera.

    Kekejaman dan kezaliman manusia menjadi punca keruntuhan tamadun bangsa dan keturunan melalui bala kemurkaan Allah yang kita sendiri terus mengundang.Kisah trajedi Hang Nadim jangan dibiar berulang.

    ReplyDelete
  75. LAWAN TETAP LAWAN

    Yang complain ttg Najib dan Rosmah kena tangkap pulak

    Kata " whistle blower " will be protected !

    UMNO/BN Tipu Lagi !

    UNITED MAMAK NASIONAL ORGANISATION

    lepas nih org UMNO pun pandai buat roti canai dan teh tarik agak nyer.

    Thambi - cuci kereta i ....

    ReplyDelete
  76. Mukhriz sanggup berkata demikian terhadap Anwar, kerana ada kepentingan.

    Makhluk perosak manakah yang berminat dengan racun pemusnahnya sendiri?.Selagi mana menjadi makhluk yang merosakkan,selagi itulah kedudukannya terasa tergugat dengan kehadhiran racun penghapus,pemusnah yang amat ditakutinya.Lebih-lebih lagi racun pemusnah itu popular jenamanya.

    Bukankah setiap perkara itu ada tujuan dan muslihatnya, yang ketara dan tidak ketara.Faham-faham sajalah.

    ReplyDelete
  77. Debat, Tahniah Datuk Shabery Cheek.

    Satu titik permulaan yang memberangsangkan kearah amalan demokrasi yang sihat. Itulah ungkapan yang dapat saya gambarkan bila melihat perdebatan antara dua tokoh utama yang mewakili parti politik yang bertentangan yang disiarkan secara lintas langsung di TV9 pada jam 9 malam 15 Julai 2008 yang lepas.
    Siapa yang kalah atau menang dalam perdebatan itu bukanlah menjadi isu utama, yang lebih utama ialah kita telah dapat menyaksikan bagaimana demokrasi telah semakin menghampiri kemenangan di bumi Malaysia yang tercinta ini.
    Pujian dan sekalung tahniah harus diberikan kepada Shabery Cheek kerana berani membuat perubahan yang besar dan berani menghadapi risiko politik kerana mengadakan program debat ini.
    Di Amerika Syarikat perdebatan secara terbuka ini adalah merupakan perkara biasa yang digalakkan dalam amalan demokrasi untuk memudahkan rakyat menilai kematangan, kebijaksanaan dan keterampilan pemimpin-pemimpin politik mereka, di samping rakyat dapat melihat sesuatu isu itu dari sudut pandangan yang berbeza, tetapi kita di Malaysia debat terbuka telah menjadi perkara yang sangat ditakuti oleh parti politik yang memerintah.
    Dengan bertambahnya program-program debat ini pada masa-masa akan datang, sudah tentu dapat memberi peluang kepada parti-parti lawan menyuarakan pandangan mereka terhadap sesuatu isu melalui medium perdebatan ini, dan tidak perlulah lagi mereka mengadakan demontrasi jalanan sebagai tempat menyuarakan rasa tidak puas hati mereka.
    Mungkin pengalaman pahit Shabery Cheek semasa berada dalam parti Semangat 46 satu masa dulu telah membuatkan beliau tidak teragak-agak untuk menganjurkan program yang dapat menyalurkan suara parti lawan dalam media perdana terutamanya TV, seperti program debat yang kita saksikan itu dan program berwancara dengan blogger sebelum ini.
    Tentu beliau telah mengalami bagaimana sukarnya untuk menyuarakan pendapat dan pandangan bila berada dalam parti pembangkang, sekalipun pandangan yang ingin diutarakan itu mungkin membawa manafaat kepada Negara.
    Pujian juga patut diberikan kepada Shabery Cheek kerana sanggup berdebat dengan Anwar Ibrahim seorang pemidato yang hebat. Rasanya selain dari beliau, tidak ada pemimpin UMNO yang berani menawarkan diri untuk berdebat dengan Anwar Ibrahim. Kalau ada pun mungkin hanya Dr. Mahathir, tetapi Dr. Mahathir sudah keluar dari UMNO.

    ReplyDelete
  78. check out youtube. search for sukma and munawar's videos. they claimed they were caught and forced by police to tell the court that they were sodomised by anwar. thanks God there is such video available for us to see the truth, that anwar was framed. God i hate conspiracy. truth will prevail.

    rakyat sudah tahu semua temberang laa. sekarang zaman ICT.

    ReplyDelete
  79. Entahlah kalau dengan debat itu semata sudah dikira demokrasi.Bagaimana dengan perkara lain yang meruntuhkan demokrasi.Malah cakap-cakap di media perdana sejenak selepas debat, lantas sekali mempamirkan sikap berat sebelah.Seolah-olah mahu dikatakan TIDAK kepada kebenaran yang diperkatakan Anwar Ibrahim mengenai pengurusan hasil petrolium negara.Apakah agenda pihak tertentu disebalek Debat tersebut,hanya Allah yang tahu.

    Walaupun demikian,majoriti rakyat memuji kebolehan Anwar berhujjah,yang berlandaskan fakta dan idea bernas.Berbanding Sabry berbuih-buih mengasak peribadi anwar sepanjang debat.Sehingga lain disoal lain di jawab.
    Nawaitu sebenar penganjuran debat tersebut adalah personal attacks.

    ReplyDelete
  80. assalamualaikum..
    kepada balaci dan juga pengikut tegar umno saya ucapkan kembali lah ke pangkal jaln..jgn cepat menuduh dsai selagi bukti blm jelas..semua masih samar2..namun tdk kh kalian sedar bukti yg sahih lg nyata ttg kes altantuya? sape yg meluluskan penggunaan C4? kalau bkn menteri pertahanan..sape menteri pertahanan?najib kan?kenape najib perlu berdalih ttg saiful?mule2 kate xkenal,dtg mintak biasiswa,xpenah jumpe,tp lepas tu kate jumpe...umpe kat umah lg...kaar terbaru saiful merupakan tunang kepada anak mumtaz jaafar ratu pecut tu,mumtaz tu sape dekat rosmah?dia merupakan personal balaci rosmah..pikir la sendiri woi..ni sume konspirasi..

    ReplyDelete
  81. atau ANWAR DAN SAIFUL sedang berkonspirasi .

    ANWAR - Perdana Menteri

    saiful - Timbalan Perdana Menteri

    ReplyDelete
  82. salam? saya merasa malu dengan bangsa lain. mereka pertahankan agama dan hak mereka sehingga hak mereka terjamin. kenapa begitu? kerana mereka pertahankan apa yang nenek moyang mereka tinggalkan walaupun pada asalnya bukan milik mereka.Lihatlah kaum India yang majoriti kecil sanggup bertempur dengan polis semata2 kerana sebuah kuil walhal agama mereka lebih banyak Tuhan. Saya tabik pada mereka bukan bermaksud saya sokong agama mereka tapi semangat mereka. sedangkan kita orang melayu bergaduh sesama kita, ikut budaya kafir dan buang apa yang diamalkan nenek moyang kita,lupa bila berkuasa, sanggup menjatuhkan orang, langsung tak mempertahankan agama kita yang sememangnya dijamin Allah Tuhan kita yang satu. dimana rasa malu dan bersalah kita yang mengakui Islam agama kita dan Allah swt Tuhan kita yang satu! melihat saja satu demi satu rumah ibadah kita dirobohkan. Tidakkah anda merasa malu dengan kaum India. Sedarlah wahai bangsa ku kita sudah jauh disesatkan kembalilah pada Allah dan Rasul, Al-Quran dan sunnah kerena ini sajalah jalan yang dapat selamatkan kita dari ancaman akan datang. Kenapa tidak bersatu padahal Tuhan kita satu. hei bangsaku sanggupkah kamu melihat Agamamu, Bangsamu, Keturunanmu, Tuhanmu, Negara nenek moyangmu di pijak pijak orang lain. Sedarlah, malulah, dan ingatlah Allah swt pasti membalas atas apa yang kamu perbuatkan Wassalam!

    ReplyDelete
  83. salam? saya merasa malu dengan bangsa lain. mereka pertahankan agama dan hak mereka sehingga hak mereka terjamin. kenapa begitu? kerana mereka pertahankan apa yang nenek moyang mereka tinggalkan walaupun pada asalnya bukan milik mereka.Lihatlah kaum India yang majoriti kecil sanggup bertempur dengan polis semata2 kerana sebuah kuil walhal agama mereka lebih banyak Tuhan. Saya tabik pada mereka bukan bermaksud saya sokong agama mereka tapi semangat mereka. sedangkan kita orang melayu bergaduh sesama kita, ikut budaya kafir dan buang apa yang diamalkan nenek moyang kita,lupa bila berkuasa, sanggup menjatuhkan orang, langsung tak mempertahankan agama kita yang sememangnya dijamin Allah Tuhan kita yang satu. dimana rasa malu dan bersalah kita yang mengakui Islam agama kita dan Allah swt Tuhan kita yang satu! melihat saja satu demi satu rumah ibadah kita dirobohkan. Tidakkah anda merasa malu dengan kaum India. Sedarlah wahai bangsa ku kita sudah jauh disesatkan kembalilah pada Allah dan Rasul, Al-Quran dan sunnah kerena ini sajalah jalan yang dapat selamatkan kita dari ancaman akan datang. Kenapa tidak bersatu padahal Tuhan kita satu. hei bangsaku sanggupkah kamu melihat Agamamu, Bangsamu, Keturunanmu, Tuhanmu, Negara nenek moyangmu di pijak pijak orang lain. Sedarlah, malulah, dan ingatlah Allah swt pasti membalas atas apa yang kamu perbuatkan Wassalam!

    ReplyDelete
  84. Salam? pernahkah anda rasa atau lihat hari kematian anda. bayangkan keadaan anda di dalam kubur. di dunia anda boleh berkata sesukahati dan menuduh sesukahati. tapi macam mana anda didalam tanah nanti. oleh itu jagalah tutur kata anda kerana anda akan mati jua suatu hari nanti. Pertahankanlah yang hak dan tentanglah yang batil. Islam pasti menang suatu hari nanti dan tanda-tandanya pun sudah ada di sekeliling dunia selidiklah dan kajilah Dirimu dan Agamamu sendiri sebelum mengkaji dan mengeji orang lain.

    ReplyDelete
  85. Saya sangat pelik dengan orang-orang yang SANGAT YAKIN bahawa DSAnwar seorang peliwat seperti Mukhriz, Mahathir dan yang lainnya. Adakah orang itu:

    1.pernah diliwat oleh Anwar?

    atau

    2. melihat Anwar meliwat seseorang?

    Kerana dengan cara itu sajalah yang boleh meyakinkan mereka bahawa DSAnwar seorang peliwat. Selain daripada itu, apakah yang lebih boleh meyakinkan? Mendengar kata orang? (Tolonglah... Takkan Mahathir yang bijak pandai itu boleh percaya kata orang begitu saja. Mungkinkan Mukhriz atau ayahnya pernah diliwat oleh Anwar yang membuatnya begitu yakin bahawa Anwar seorang peliwat? Atau mereka berada dalam satu bilik ketika Anwar meliwat seseorang - bersubahat tu namanya...)

    ReplyDelete
  86. HOI....BOTAK !!!
    U YOURSELF A PRODUCT OF CHE DET meLIWATing A BUFALLO!

    ReplyDelete
  87. Mukris....

    tak ingat ke pengakuan bapa kamu mahathir sebelum pilihanraya yang lalu? mengatakan "Datuk Anwar tak salah....susahlah sikit kerana waktu itu saya berkuasa...saya sumbat dia dalam penjara...bla..bla..bla.. tengok YOU TUBE "MAHATHIR: Saya ZALIMI Anwar!" -http://www.youtube.com/watch?v=FYUJWSytRTc


    p/s..perlakuan liwat ini zaman nabi pun sudah wujud.

    ReplyDelete
  88. salam..sdey btol tgk org yg percaye buta tuli kat keparat2 umno..byk video yg korg leh cari sbnarnye..yg psl liwat tuh..mat salleh sndri brani wat dokumentari utk cari kebenaran psl hal tu..ade korg tgk?pengakuan dari saksi2 kes anwar yg dlu..yg duk kate percaye 100% tu korg dh tgk sendri ke anwar tu menjobor org@korg sendri dh kne liwat ngn anwar?plik2..mayb ni kalangan barua2 umno kot..celik la it sket..bdk skolah pn reti cari maklumat..sdey2...

    ReplyDelete
  89. cakaplah ape saje..pecacai umno kat dlm nih boleh ckp sampai bebuih mulut mcm stroberi cik tu pun tak pe.ckplah..korang nak pcaya mukris pala botak ngan bapak dia pun, pcya je la..tak de yg larangnye. tp sy nak ckp kat sini kpd org yg tuduh anwar adelah peliwat,anda btaubatlah. ANDA SIAPA UNTUK MENUDUH DS ANWAR SEORANG PELIWAT?? SY BKATA MCM NI BKN SEBAB SY TRLALU PCAYA PD DS ANWAR TETAPI SBG RAKYAT YG ADA AKAL UNTUK MENILAI CUKUPLAH DGN KES THN 1998. KLU YG TU PUN KORANG TAK FHM JUGE TAK TAHULAH. LIKE ANWAR SAID:" KLU YG INI PUN AHLI2 PARLIMEN TAK FAHAM,PROBLEM KITA NI.."
    korang kata anwar peliwat,nak tya korang tau dr mana?? korang tu siapa? diri dah bagus sgt ke? maksum ke korang tu?? ternyta pecacai umno kat dlm ni memg akal dah xblh gune. sbbnye kisah liwat 1998 tu pun korang tak boleh fikir lagi. tah le..

    fara

    ReplyDelete
  90. meliwat tuh lebih teruk drpd

    1. membunuh Altantuya ke?
    2. melarikan anak Sultan ?
    3. membawa berjuta juta duit ke Australia ?
    4. berzina dengan artis 2
    5. rumahtangga yang porak peranda
    6. anak berkeliaran sana sini sedangkan bapa bercakap pasal Ketuanan Melayu dan Kedaulatan Islam di Parlimen

    7. Rogol gadis Melayu umur 15 thn
    8. Roboh kuil agama lain atas nama Islam
    9. Rasuah
    10.dan banyak lagi......

    Lebih baik I meliwat drpd buat pekara2 seperti diatas

    ReplyDelete
  91. Mereka yang kurang ajar saja yang sanggup memfitnah dan mereka-reka cerita terhadap Datuk seri Anwar.Mereka ini bodoh,pekak, buta dan fasik sifatnya.

    Jika dahulu mereka buat fitnah dan menginaya beliau,kini fitnah lagi dengan tuduhan yang sama.Bagi mereka memilih tuduhan fitnah ini bagi xke2 adalah kerana nilai stigma yang dibawanya. Suatu thema yang digemari atau mudah diterima oleh golongan masyarakat seperti mereka.

    Mereka tidak sedikit pun takut pada ancaman ALLAH terhadap mereka -mereka yang menabur fitnah,yang merosak nama baik dan maruah seseorang dengan sewenagnya.

    Begitu mudah sekali mereka menjatuhkan hukuman, bahawa tuduhan kotor itu adalah kononya 'genuine'.Mereka ada saksi-saksi dan sebagainya.Kezaliman mereka melampaui batas-batas hukum dan kemanusian.Seumpama barbarian.Akhlak mereka ini,menelanjangkan sikap dan rupa manusia yang sanggup memfitnah dan melakukan apa saja inkriminasi,dakyah terhadap sesama manusia yang dianggap musuh kerana mencabar dan menyanggah atau menjejaskan kedudukan atau kepentingan peribadi mereka.

    Mereka tidak pernah insaf dan bermuhasabah diri demi kehidupan diakhirat.Lambat laun mereka akan ditimpa Laknat ALLAH SWT.ALLAH tetap bersama orang yang benar.Kesudahan yang baik adalah bagi orang-orang yang bertakhwa.

    ReplyDelete
  92. Saya tak menyebelahi mana2 pehak.Baik
    UMNO atau PKR.Hanya Allah SWT sahaja yang maha mengetahui siapa yang betul dan siapa salah.Kalau hati saya berkata Anwar memang meliwat padahal benda itu semua fitnah,maka dosa besar akan tertanggung ke atas diri saya.Jika sebalik nya jika saya berkata bahawa ini adalah konspirasi UMNO untuk memalukan Anwar,padahal memang benar Anwar meliwat,maka saya juga akan menanggung dosa.So...Jangan lah susahkan badan menjadi 'Hakim' atau 'Lawyer' tak bertauliah.Yang dah berumah tangga lebih baik fikir kan tentang keluarga.Bini & anak2 aku dah makan ke?Anak2 ada buat homework ke?Mak kat kampung sehat ke.Durian kat kampung dah gugur ke?Malam ni malam jumaat,Bini aku ingat ke?Esok cuti nak ajak depa jalan ke mana? Selidiki diri kita sendiri,apakah telah cukup sempurna kita berlaku adil pada keluarga daripada memikirkan dan mencari keadilan untuk orang lain.Orang politik ni kalau kita lapar bukan bagi beras pun untuk kita makan.Mereka beri janji je yg belum tentu di tepati.Dah lah stop.Satu dunia dah tahu perangai orang melayu.

    ReplyDelete
  93. Eloklah tu, sila bawa anak2 bini dan keluarga pergi tinggal kat kutub utara.Hiduplah disana bersama memerang dan seals.Tak payah susah melibatkan diri dengan masyarakat dan maslahat umum.Tak payah menghatar anak bersekolah ,kerana tidak perlu.Akal yang ada tu dibekukan saja,mata dipejamkan sepanjang masa,telinga ditulikan,mulut dikelukan,sebab tak perlu.

    Tunggu hingga sesuatu menimpa batang hidung sendiri baru menggeladah tak tentu arah tujuan.Begitulah nanti habuan bagi manusia yang mahu hidup bersendirian.Manusia yang begitu sikapnya, tidak akan mengambil tahu tentang sesiapa pun,melainkan diri sendiri.Silap-silap,anak bini pun diabaikan,kerana terlalu sebok memerhatikan tuan empunya diri.Akhirnya tinggallah dia berseorangan.

    ReplyDelete
  94. Tinggal di kutub utara atau selatan adalah lagi baik daripada hidup mengumpat orang.Lebih baik tak melibat kan diri dgn masyarakat jika masyarakat itu sendiri berkecamuk dan berpecah.Kalau ada 2 golongan,sebelah mana kita nak sokong?Yg kena tuduh Liwat atau yg menuduh?Siapa tau
    golongan mana yg betul?Kalau kita sokong kumpulan yg betul alhamdulillah.Bagaimana kalau golongan yg sememang nya salah.Jadi lah sokong membawa rebah.Sesuatu tragedi jika terkena batang hidung sendiri,Ok tak pe.kita berserah pada Allah dan percaya pada qada dan qadar.Kita hamba Allah,Bukan Hamba orang politik macam kebanyakan orang di dalm blog ini.

    ReplyDelete
  95. Kata-kata anda itu ada benarnya.Tetapi apakah jadahnya anda masih membuat komen di blog ini? cuba mempengaruhi orang agar tidak mengambil tahu tetang perkara yang berlaku.Pada hal perkara nya adalah sesuatu yang penting di ambil berat oleh setiap ahli masyarakat.

    Kalau pun anda diatas pagar,tidak berupaya berfikir dan membuat keputusan,anda seharusnya berdiam diri and just shut up.Setiap manusia yang diberi akal harus berfikir dan mengambil keputusan untuk menyatakan pendirian peribadi dalam semua perkara yang secara langsung atau tidak langsung meibatkan kita dalam kehidupan ini.Anda mesti faham,bercakap mengenai perkara ini bukan mengumpat malah ianya adalah suatu ruang polimik yang berlandaskan kaedah tertentu untuk mencari titik-titik pertemuan dengan kebenaran.Apabila ada pihak yang menuduh, apakah adil namanya, di biarkan yang dituduh dan yang menuduh itu bertelagah hingga keakhir, tampa hirau dan perhatian yang sewajarnya dari masyarakat.Jika demikian apakah ertinya kehidupan kita sebagai manusia yang diberi amanah.Fikir-fikirkanlah.Walau bagaimana pun pandangan anda itu saya sanjung.Terima kasih dan Wassalam.

    ReplyDelete
  96. sy cuba mempengaruhi orang lain,itu hanya tafsiran saudara.Suara saya tiada siapa nak dengar jika di banding dgn Anwar atau Pak Lah.Kita di kurnia kan akal oleh Allah.Kenal mana yg halal dan haram.Perjuangan bertunjang kan kata2 nista hingga kiamat pun tuhan tidak akan beri petunjuk.Konon ny keadilan yg kita cari,kemurkaan Allah yg kita dapat.Nabi menegakkan agama islam bukan di kedai kopi atau Blogging,tapi dari sifat2 nya yg terpuji.Wassalam.

    ReplyDelete
  97. Mukhriz ni x layak nak tuduh DSAI !

    Kurang ajar punya budak ! Baru jadi MP dah nak tunjuk terror. Nak tunjuk dia sama terror dgn KJ. Tapi sekiranya Mukriz VS KJ, pasti KJ KO kan mukhriz.

    Mukhriz tak tahu undang2 negara dan undang2 syariah.

    Buat malu aje.

    ReplyDelete
  98. Rakyat Malaysia jom pakat2 bunuh BN..I hate BN VERY MUCH especially UMNO..

    ReplyDelete
  99. meliwat atau diliwat?

    ReplyDelete
  100. Selagi tak kena liwat sendiri, korang semua janganlah percaya. Biarlah mahkamah dah kata ' we believe that such activity happends.." pun dalam hujah penggulungan walau akhirnya DSAI dilepaskan.

    Konsepnya, JANGAN PERCAYA SEHINGGALAH ANDA SENDIRI DILIWAT. Walaupun nanti anak sendiri diliwat, pun jangan percaya SELAGI BUKAN DIRI SENDIRI YANG DILIWAT.

    p/s: Dulu pun keluarga Saiful tu Pemuja DSAI la saudara-saudara sekalian. Saiful tu sampai sanggup berkhidmat dengan Anwar walaupun gajinya tak seberapa kerana NAK BERKHIDMAT untuk PEMIMPIN BERJIWA RAKYAT. Sehinggalah bontotnya sendiri disontoti..

    p/s lagi: Tak apa, JANGAN PERCAYA APA AKU DAN SAIFUL CAKAP. Rasalah sendiri baru cakap ok?

    ReplyDelete
  101. yes i beliebed....

    ReplyDelete
  102. fully believed ..tivoli villa

    ReplyDelete
  103. letih benor dr..mathathir melatih org cik siti wan kembang nie untok ambik tompat dio...last last blkg kira itu bai..bertubat lah kamu sebelum mati..nak nogak benang basah..bab main nie .

    ReplyDelete

PERINGATAN: Portal Melaka News tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.