VIDEO UNTUK PARPUKARI


Video ini ditujukan khas buat Mr. Parpukari yang mungkin sedang sibuk mencari 'bahan baru' untuk menghentam pejuang Islam di negara ini...

1) Syarat-syarat tauhid rububiyah itu adalah…



2) Saksikan video di bawah ini sampai tamat dan ketahuilah siapa yang suka baling cat merah?



Enjoy!










-->
Share on Google Plus

About Orang Melaka

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

10 comments:

  1. Salam..sesuailah dengan namanya "parpukari" dan sesuailah dengan akhlak penulisannya...kalau hidup setakat nak cari makan lebih baik Allah jadikan sebagai "haiwan"

    ReplyDelete
  2. parpukari siapa tak kenal,haram jadah,hampas

    ReplyDelete
  3. Parpu ni berasal dari Wilayah Chennai, macha2 yg masuk Malaya tak balik2 tu.. Cakap berbelit2 apatah lagi lidahnya yg bercabang.

    ReplyDelete
  4. manusia tamak kerana harta dan mereka lupa akhirat

    ReplyDelete
  5. Saya rasa sudah tertinggal bas dalam membaca posting ini, apa pun tahniah kerana ianya merupakan satu usaha yang amat baik dari saudari. Moga terus Istiqamah dalam perjuangan

    ReplyDelete
  6. parpukari nie nama sebenar dua salim bin apa ntah. dia nie pakcik kpd pelakon "JALANG" iaitu si yasmin khanif. si salim nie adik kpd emak si yasmin khanif. sbb tu dia pun menjalang diri gak.

    ReplyDelete
  7. Melaksanakan hukum Allah memanglah yang terbaik, tapi kalau tengok keadaan sekarang, berpakat dgn DAP, saya bimbang esok jangankan nak undang-undang Islam, nak azan pun tak boleh pakai loud speaker. Saya sangat-sangat tidak bersetuju PAS bergabung dgn DAP yang sememangnya pada saya musuh Islam.

    Janganlah kerana terlalu bencikan UMNO atau menganggap UMNO itu kafir, kita hulur leher kita supaya disembelih DAP pula. Kita sendiri yang rugi..

    ReplyDelete
  8. idea berhingus,
    lagak bohong,
    perasan bagus,
    tapi kosong

    budi entah kemana,
    akal hilang kemana.

    Parpukari, perut buncit tu, bila nak diet? hahaha

    ReplyDelete
  9. Parpukari nie.. memang CELAKA negara. Tengok perut dia... 10 menteri dia boleh telan. Setakat nak kenyangkan perut boroi tu dari hasil titik peluh .. 1 bulan aje gerenti masuk hospital dan kojol dalam wad.

    Maka bangsat macam nie cari jalan mudah untuk isikan perut boroi dia tu .. iaitu duduk depan komputer taip .. GEMPARRR !!! PANASSS !!! BERAPI !!! dan sebagainya.

    Kalau dia nie keluar secara halal .. dia takkan buat kerja kotor macam nie. Dia nie anak haram kali hamput .. hanya tunggu masa nak jadi peminta sedekah di kaki lima... hu hu hu

    ReplyDelete
  10. kesian melayu..ade negeri bagi kat orang..

    -aljuboq

    ReplyDelete

PERINGATAN: Portal Melaka News tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.