FILEM BARU SHAH RUKH KHAN PESONGKAN AKIDAH?

Saya belum menonton filem ini.

Jadi, saya tidak boleh membuat apa-apa komen tentang dakwaan yang menyatakan filem 'My Name Is Khan' ini bercanggah dengan akidah Islam.

Apapun, saksikan dulu trailer filem tersebut:











-->
Share on Google Plus

About Orang Melaka

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

  1. Assalamualaikum.

    Shah Rukh Khan didalam kehidupan sebenarnya hidup berkahwin dengan seorang wanita beragama Hindu. Nama isterinya Gauri.

    Begitulah keadaan nya hidup di India, Indonesia, dan lain lain negara yang mengamalkan kehidupan bebas dari sekatan sekatan didalam beragama.

    Caca marba.

    Ini lah yang sedang diperjuangkan oleh mereka yang menyokong Gereja Katolik Kristian Malaysia dan IFC tajaan Majlis Peguam serta MCCBCHST.

    Jika Sultan dan Raja Melayu selain Sultan Selangor terus membisu, apa yang dipaparkan oleh kehidupan Shah Rukh Khan didalam realiti kehidupannya dan juga didalam filem Bollywood lakonan nya ini akan berulang di Malaysia.

    ReplyDelete
  2. dia mazhab lain bang..acam kat indon tu ado yg bergenerasi ibu bapa belainan ugama serumah..patut hang tegor dulu kat depa tu sebelum lihat kuman nun jauh disana tu ..di sini pun ada orang melayu islam sautu ketika dulu atau ada kes yg tak di ketahui maseh BERLUASA ..wallahualam .. DI IJABKABUL CARA SAH...kita leh syorkan diperbetulkan kalo demo nak tak nak kuboq masing2..kes kalimah allah pun tak do hero dapek menyelesaikan...

    ReplyDelete

PERINGATAN: Portal Melaka News tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.