SAYA BUKAN TAK NAK BAGI, SAYA BARU KENCING...


Dua selebriti yang ditahan di Rootz Club, Jalan Bukit Bintang, pada malam Krismas lalu, Sharifah Nor Azean Syed Mahadzir Al-Yahya atau Scha, 26, dan Ahmad Awaluddin Shaari atau Awal, 28, mengaku mengunjungi kelab malam tersebut.

Bagaimanapun pada sidang media yang diadakan sebaik selepas mereka mengacarakan program Sehati Berdansa, Awal dan Scha menafikan mereka mabuk atau meminum alkohol.

"Saya tidak mabuk. Sebenarnya saya berjanji dengan seorang teman yang baru datang dari Melbourne, Stephanie di restoran sebelah kelab Rootz untuk meraikan parti hari jadi tetapi kerana saya lewat kami telah pergi ke kelab tersebut, baru setengah jam berada di situ, kelab tersebut diserbu.

"Saya akhirnya mengikut prosedur pihak polis untuk melakukan ujian dan ia negatif," jelas Scha.

Awal dan Scha diserbu pihak polis pada pukul 3 pagi bersama lebih 300 pengunjung kelab yang lain.

Sementara itu jelas Awal, dia bukan tidak mahu memberi ujian air kencing tetapi sebenarnya dia baru kencing.


Share on Google Plus

About Orang Melaka

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

PERINGATAN: Portal Melaka News tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.