TULANG BESI DAN PERISIK RAKYAT DISAMAN

1) Jurublog PAS yang menggunakan nama samaran “Tulang Besi” telah disaman oleh Suwardi Yaakob melalui firma guaman ‘Zulfadli & Edham’.

2) Notis yang bertarikh 19/11/2009 itu menyebut; Tulang Besi telah menerbitkan satu artikel yang tidak berasas dan mempunyai unsur fitnah ke atas Suwardi Yaakob pada 19/11/2009 di laman “Malaysiawaves” kepunyaannya.

3) Notis yang sama juga telah dikenakan pada pemilik blog “Perisik Rakyat” kerana menyiarkan kembali artikel yang ditulis oleh Tulang Besi itu.

4) Suwardi Yaakob meminta Tulang Besi menarik balik artikel tersebut serta memohon maaf kepadanya secara terbuka melalui akhbar. Jika tidak, beliau akan menuntut gantirugi am dan teladan daripada Tulang Besi.

5) Manakala Tulang Besi dalam reaksi balasnya berkata, “Saya 100% yakin dengan pendedahan saya dan saya tidak takut untuk bertanggungjawab. Saya tidak akan membawa turun artikel saya kerana saya mempunyai bukti kukuh terhadap pendedahan saya.” [sumber]





TIPS:
1) Paparan semua blog lebih pantas, menarik dan selamat jika anda menggunakan pelayar FIREFOX!
2) Dapatkan terus entri terbaru blog ini ke peti email anda. Klik je sini
Share on Google Plus

About Orang Melaka

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

PERINGATAN: Portal Melaka News tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.