TAIB MAHMUD JANGAN CAKAP BESAR

Keputusan pilihan raya kecil Parlimen Kuala Terengganu yang menyaksikan PAS berjaya merampas kerusi itu daripada Barisan Nasional (BN), tidak akan digunakan sebagai penanda aras dalam mana-mana pilihan raya, termasuk pilihan raya negeri yang dijadualkan pada 2011, kata Ketua Menteri Sarawak, Tan Sri Abdul Taib Mahmud.

Taib, yang juga pengerusi BN Sarawak berkata bukan mudah untuk membuat rumusan daripada satu pilihan raya kecil, termasuk keperluan untuk menjenamakan semula BN bagi memenangi hati dan minda rakyat.

"Tidak wujud perkara seperti penanda aras dalam mana-mana pilihan raya dan berdasarkan keputusannya, walaupun BN kalah, undi bagi BN agak tinggi disebalik hakikat banyak orang kata kepada saya yang calonnya kurang popular di kalangan pengundi," katanya selepas menyampaikan Anugerah ICT Media Sarawak 2008 kepada pemenang di pejabatnya di sini.

Sumber: MSTAR

Nur Aflah: Jangan yakin sangat. Khabarnya, angin perubahan dah sampai Sarawak.

TIPS:
1) Paparan semua blog lebih pantas, menarik dan selamat jika anda menggunakan pelayar FIREFOX!
2) Sertai peraduan mudah ini! Klik di sini untuk keterangan lanjut.
3) Dapatkan terus entri terbaru blog ini ke peti email anda. Klik je sini
Share on Google Plus

About Orang Melaka

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

  1. Dia cakap begitu sekadar hendak sedapkan hatinya sahaja. Beliau adalah satu-satunya KM yang paling lama dalam Malaysia. Seperti pepatah mengatakan, walaupun nasi kandar tu sedap tetapi kalau dimakan hari-hari, rasa jemu jugak.

    ReplyDelete
  2. haah.ermmm dah berapa byk duit balak dia dah sapu..8 thn dulu ada lalu umah dia..besau oo kat swk..ni skrg tah la mcmana punye besau

    ReplyDelete

PERINGATAN: Portal Melaka News tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.