KERAJAAN PAKATAN SELANGOR PUN HAPRAK JUGA?

Tak sampai setahun sudah beli Camry tapi tak tahu nak jaga hati rakyat sendiri. Pandai mengutuk tapi tak tahu menjenguk?


"Inilah dia abang Jamal (kiri). Orang Islam berbangsa Melayu dan bermazhab PAS. Anak kelahiran Selangor yang tidak pernah mendapat apa-apa pembelaan dari Kerajaan Negeri Selangor, sama ada kerajaan BN, mahupun kerajaan Berkebajikan yang sedang menipu ini."

"Masa pilihanraya, dia adalah "raja" yang dirajakan oleh pemimpin PAS. Bila BN merobohkan rumah beliau, ia dijadikan isu berharga untuk kempen pilihanraya. Tapi, selepas Pakatan Rakyat menang pilihanraya sehingga kini, beliau dianggap "penyusah" kepada para politikus."

Baca pendedahan sepenuhnya [di sini].

Share on Google Plus

About Orang Melaka

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

  1. Salam Aflah,

    Ini adalah komen yang sertakan dalam blog berkenaan...

    Salam,

    Kenapa takda orang yang bermazhab PAS melalui exco2nya atau anta sendiri yang menyampaikan masalah golongan ynag tertindas ini? Kenapa anta nak masukkan perkara ini dalam blog sedangkan anta punya suara juga bukan kecil anak dalam saf perjuangan PAS di Selangor? Anta tak boleh ke nak call sape2 pemimpin yg anta kenal?

    Kerajaan PR di Selangor terdiri juga dari PAS selain DAP dan PKR, mengapa yang jadi susah sangat nak mengegar telinga mereka dengan isu yg ternyata boleh diselesaikan dengan segera. Mengapa perlu anta bersifat seperti TV3 melaporkan isu sebegini?

    Tengok jadual anta pun punya sibuk menunjukkan anta bukan orang biasa dalam saf PAS tetapi hairan juga tak mampu nak menegur secara terus melaui saluran yang sepatutnya?

    Ana pun tak faham mengapa perlu dihebahkan ke seluruh dunia perkara sebegini sedangkan ada ruang lain yang lebih baik selain memprovokasi ummah dengan isu ini.

    Lainlah kalau hubungan anta sendiri dengan kepala-kepala yang menguasai negeri kurang baik sehingga mungkin anta punya pandangan tak diterima...

    Tak guna kalau anta sibuk ke sana dan ke sini kalau hal sebegini pun masih tak dapat diselesaikan secara dewasa....

    p/s: Cadangan ana kalau susah sangat call TV3 suruh depa buat liputan biar kerajaan BN dan PR jawab...lagi puas hati...anta pun tentu puas hati juga.

    syukran!

    ReplyDelete
  2. Kerajaan Pakatan Rakyat ada EXCO yang menjaga hal ehwal setinggan. Apa dia buat?

    Ini memang kelemahan kerajaan PR Selangor yang tidak boleh dimaafkan.

    ReplyDelete

PERINGATAN: Portal Melaka News tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.