AKIBAT NAK TUNJUK 'BESAR'!

Video ini sebagai pengajaran buat sesiapa yang ingin menunjukkan 'kehandalan' bertempur di tempat awam. Ingatlah, negara ini mempunyai undang-undang dan masalah tidak dapat diselesaikan dengan 'pergaduhan'.



Dah tahu tentang peraduan mudah ini? Jika belum, KLIK KAT SINI DULU!

Share on Google Plus

About Orang Melaka

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

  1. Salam Aflah,

    saya lebih suka tengok cara POLIS menangani masalah ini. Dalam satu babak, tengok seorang polis yang lengkap berpakaian seragam menendang kepala salah seorang 'suspect'...adakah ini termasuk dalam cara polis menyelesaikan sesuatu jenayah????

    mohon ulasan rakan2...

    thx!

    ReplyDelete
  2. itu bukan cara polis, itu cara individu yang seorang atau segelintir yang tak ikut procedure. kalau semua polis di label tidak adil. perlu lah lihat secara objektif. kalau saudara daam masaalah rumah masuk perompak. nak panggil siapa? rasional lah sikit...nak komen atau nak ajak orang menilai sesuatu isu biarlah jujur.. bukan pasukan,bangsa,ugama yang merosakkan tapi individu tersebut yang bermasaalah.

    bukan dalam umno atau pas atau pkr atau apa parti yang tak betul. segelintir individu yang rosak dan tak berhati perut...itulah penting nya kita muhasabah diri.

    orang awam pun sama jugak.. segelintir kakitangan kerajaan tak amanah dalam waktu bekerja dok lepak kat kantin berjam jam tak semesti semua kakitangan awam tak betul. musthak nya kita kena cermin dulu diri sendiri.

    ReplyDelete

PERINGATAN: Portal Melaka News tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.