KEPUTUSAN DAH BOCOR KE?


Datuk Ruhanie Ahmad (Kuda Kepang) mendedahkan :

Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi mengadakan satu perjumpaan penting selama tiga jam - mulai 11.00 malam 7 Oktober 2008 hingga 2.00 pagi 8 Oktober 2008 - di Sri Perdana, Putrajaya, untuk memuktamadkan keputusan sama ada beliau akan bersara atau terus mempertahankan jawatannya selaku Presiden UMNO dalam pemilihan parti Mac 2009.

Keputusannya: Abdullah akan terus mempertahankan jawatan Presiden UMNO.

Bagaimanapun, adalah tidak diketahui sama ada perjumpaan di atas juga mencadangkan supaya persidangan perwakilan bahagian-bahagian UMNO di seluruh negara yang dijadualkan bermula hujung minggu ini akan ditunda ke tahun Februari 2009.

Perjumpaan berkenaan dihadiri kira-kira 200 orang, termasuk beberapa wakil khas Datuk Seri Ali Rustam yang tiga hari lalu menawarkan diri untuk bertanding jawatan Timbalan Presiden UMNO.

Abdullah dijangka mengumumkan keputusannya untuk mempertahankan jawatann Presiden UMNO ini selepas beliau bermesyuarat dengan para pemimpin tertinggi komponen Barisan Nasional (BN) di Menara Dato’ Onn, Kuala Lumpur, 3.00 petang ini.

Nur Aflah : Should I trust this? Just wait n see lah... :-)
Share on Google Plus

About Orang Melaka

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 comments:

  1. Kena tanya tok harimau, sekarang pukul berapa...

    ReplyDelete
  2. Salam...

    Asyik ade jer maklumat bocor... Ape kate kite tunggu sampai Pak Lah umumkan sendiri?

    p/s : heheh!

    ReplyDelete
  3. susah nak beri comment, sya rasa mcm tu juga......................
    Pertahan jer ???????.
    Tidak rugi pun.
    Kaya dah pun kaya.
    kuasa dah ada.
    Isteri Cantik.

    ReplyDelete

PERINGATAN: Portal Melaka News tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.