Siapa Maharajablogger ….?

Petikan dari Agenda Daily

Dah malas nak berjawab. Sana sini ramai sangat nak tahu siapa si ‘ hantu ’ ni. Sebelum ini adalah menjadi dasar Agendadaily tidak akan membuat link dengan mana-mana laman blog yang pengendalinya nak main sorok-sorok tak mahu perkenal nama. Laman-laman blog begini kita sebut ‘ laman blog hantu’. Namun kita kenal siapa ‘ hantu’ yang seorang ni.

Melihat cara tulisannya dan kita yakin Maharajablogger akan muncul sebagai salah satu laman blog yang popular dan panas. Kata si Maharajablogger dia bukan malu, bukan segan, bukan takut…adakalanya seronok teropong dan tembak dari belakang tabir saja. Mungkin si Maharajablogger nampak asyik belasah pembangkang saja akhir-akhir ini. Katanya ikut isulah.

Semua bakal diteropongnya tak kira pembangkang, UMNO, parti-parti lain, pegawai kerajaan atau siapa saja yang dia rasa tak betul…semua akan dibelasah dan ditegur. "Saya nak mereka-mereka ini tahu yang kita tahu," katanya semasa memohon hendak link laman blognya di Agendadaily baru-baru ini. Ditanya kenapa pilih title ‘Maharaja’, dia cakap dia memang nak claim title tu awal-awal. "So what ..!" katanya.
Share on Google Plus

About Orang Melaka

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 comments:

  1. Salam...

    Siapa plak yang perkenan dia naik takhta tuh...?

    Hahaha! Macam2 dunia... tapi x kisah, kalau betul apa yang diperjuangkannya...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,

    1. Saya memang suka dengan Blogger yang menegur/mengkritik mana-mana pihak tanpa mengira parti. Baru minda kita boleh berkembang dan keluar dari kelompok taksub and menyokong membuta tuli.

    2. Kuasa datang dari rakyat dan rakyat berhak bersuara.

    ReplyDelete
  3. salam..
    setelah bace most of his/her articles..
    maharaja ni pro kerajaan..
    n die just kritik BN leaders yg die xske..

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum,

    M Blogger just proves there will always be bad people on earth, otherwise this place will be called Heaven.
    But remember- even very bad people have a right to free speech and express their 'opinions'.

    If majority of people here think he is just rubbish without moral values or commonsense, then its a compliment to Malaysians they can spot rubbish when they see it.

    ReplyDelete
  5. Salam,

    saya suka-suka baca blog. Banyak pengetahuan. kerap juga saya singgah blog ini. Baru-baru ini, saya terlintas satu blog yang sangat menarik. Lain sikit dari yang lain dan dalam bahasa English. kalau nak singgah, ini url nya:
    http://jahaberdeen.blogspot.com. Menarik juga dipanggil blognya sebagai Rapera. Dia kata orang politik tidak relevan! Lagu-lagu diblog tu pun merangsangkan.
    assalamualaikum

    ReplyDelete

PERINGATAN: Portal Melaka News tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.