MISI KE TAIWAN BERJAYA?


Laporan ini saya petik dari blog YB Fuziah Salleh yang kini sedang berada di Taiwan. Beliau adalah salah seorang yang telah dihantar oleh PKR untuk menjayakan misi 16 September.

13 SEPTEMBER 2008

Kesemua Ahli Parlimen BN telah tergesa-gesa meninggalkan Sheraton Hotel pada jam 3.30am tadi dengan menaiki 20 buah kereta. Mereka detour ke Hong Kong bagi mengelak kami. Walauapapun perancangan BN, kami menegaskan bahawa WE HAVE MANAGED TO MAKE CONTACT,with those that we needed to… Misi kami telah tercapai. Kerajaan BN jelas desparate dan takut dengan Pakatan Rakyat kerana program untuk Ahli-Ahli Parlimen BN tersebut di Hong Kong belumpun diatur lagi…

14 SEPTEMBER 2008

Disini saya juga ingin menegaskan bahawa misi pemergian kami ke Taiwan telah tercapai dan ianya sungguh berjaya. Our TRIP HAS BEEN HIGHLY SUCESSFUL IN MEETING IT’S OBJECTIVES . Saya juga menegaskan seterusnya bahawa rancangan 16 Sept is RIGHT ON TRACK. If not literally on the actual date, 16+1 sept or 16+2 Sept. or even 16+3 Sept Nantikan bersama demi masa depan baru untuk seluruh rakyat Malaysia. Kita telah menunggu 50 tahun. tidak lama lagi penantian ini akan berakhir

Nur Aflah : Kalau benar bagai dikata …
Share on Google Plus

About Orang Melaka

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 comments:

  1. Alhamdulillah. Muda-mudahan kerajaan persekutuan yang baru akan berjaya dibentuk pada 16-20 September 2008 ini. Sesungguhnya, inilah hadiah Syawal @ Aidilfitri yang paling bermakna buat saya sekeluarga - bilamana doa kami selama ini mudah-mudahan dimakbulkan. Pun begitu, sahabat dari BN tidak perlu runsing. Politik baru dari Pakatan Rakyat bukannya politik balas dendam. Insyaallah ahli parlimen di Malaysia akan dapat belajar dan menghayati konsep pertanggungjawaban, integriti, ketelusan, kepedulian rakyat, dan negara berkebajikan. Bila semua ahli parlimen telah 'matang' dari sudut demokrasi dan (tidak emosi) perkauman, Insyaallah pilihanraya (bersih, telus dan adil) semula akan diadakan selewat-lewatnya setahun dari sekarang untuk benar-benar memilih mandat baru.

    ReplyDelete
  2. BERJAYA!
    BERJAYA!
    BERJAYA!
    HIDUP MELAYU!
    HIDUP MELAYU!
    HIDUP MELAYU!

    JANGAN TERLINGKUP?
    MATI MELAYU.

    ReplyDelete
  3. KELAKAR. ISU BERAYA..... Anwar umumkan di PJ semalam penubuhan kerajaan akan di tangguh dari 16 Sept ke tarikh lain kerana takut kerajaan akan gunakan ISA - Semua orang Keadilan percaya. Mereka percaya apa Anwar cakap,Apa takut akan ISA kalau dah tubuh kerajaan. Dah tubuh kerajaan pada 16 Sept ,anwar dah jadi kerajaan, kerana ada ISA lagi.? Org Keadilan tak nampak ini.....
    www.kpmu.net

    ReplyDelete
  4. September 14, 2008 7:54 AM

    SYAHDU NYA BUNYI ......ISH ISH ISH

    MACAM MALAIKAT YANG TADBIR KERAJAAN TU YER.. KALAU IKUT TULISAN PENULIS DI ATAS BERTARIKH 14 SEPT .

    TENANG SETENANG NYA BUNYI ...SUASANA PENGAMBILALIHAN KERAJAAN.

    SESEJUK SALJU ...EH EH EWAH ...MACAM YANG AKAN MERENTAH..ASAL USUL SEMUA TU MACAM MANUSIA MAKSUM...

    OIII BEST NYER MESTI SEMUA UNDANG YANG DRAKULA ...EH EH SILAP...YANG DRAKONIAN TAK DER... DAH.


    TAHNIAH LER UNTUK KITA SEMUA.HE ER LER..

    ReplyDelete
  5. Tahniah untuk Khir Toyo dan Ahmad Ismail kerana berjaya memenjarakan RPK dan Teresa. Mulia sungguh hati mereka ini.Bagi RPK ini adalah hadiah hari raya dari mereka berdua. Semoga yang mahaberkuasa akan membalas budi baik Khir dan Ahmad.

    ReplyDelete
  6. kau dah baca ker aper rpk kater...hal terasa ...ikut dia la

    ReplyDelete
  7. hi mustafa

    wah semangat benar kau laung hidup melayu
    apakah akan terjamin melayu di bawah PR??
    kalau dah pasti PASTI saya akan sokong PR
    kalau mencurigakan PASTI saya tentang habis habisan demi tanah air nenek moyang.
    kalau PAS saya rela..
    selain itu no way

    ReplyDelete

PERINGATAN: Portal Melaka News tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.