BERTAUBATLAH

IPOH: Ahli Majlis Daerah Perak Tengah, Zul Hassan, yang menyamakan habuan seks dengan sedekah setelah mendakwa dirinya diperangkap oleh Badan Pencegah Rasuah (BPR) melakukan perbuatan itu dengan seorang wanita dari China, disarankan supaya bertaubat.

Berikut adalah kenyataan dari Zul Hassan..

“Tidak mengaku tidak boleh, dia (BPR) ada gambar. Kita tak minta.. tak cari.. Mohamad Imran yang hantar. Serupa juga kalau orang bagi sedekah, awak tak terima ke sedekah itu?’’

Apalah bongoknya mamat ni.. soal konspirasi lain, soal zina lain. Kalau diri sendiri tak ingin.. maka tak berlakulah zina tu. Sekarang mahu buat perbandingan pemberian pelacur untuk dizina dengan pemberian sedekah?

Mana suara PAS dalam hal ini? ..jangan hanya pandai mengutuk ketempangan dan cacat cela rumah orang lain, ketempangan rumah sendiri tak mahu dibaiki juga kah? Mana suara Salahudin Ayub (singa PAS).. janganlah pula TG Nik Aziz keluar dengan hadis-hadis yang meyokong perbuatan ini.. terkejut besar saya.

Apa pun yang terjadi.. saya berharap YB Zul Hasan kembali menyedari kesalahannya itu. Sempena bulan Ramadhan yang hampir sampai kepenghujungnya.. bawalah bertaubat. Allah itu Maha Pengampun dan Maha Penyayang. Soal ianya dianiayai oleh BN.. biarlah mahkamah yang menentukan, soal zina itu mintalah pengadilan dari mahkamah Allah pula.

Sumber : Politik Sumbang
Share on Google Plus

About Orang Melaka

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 comments:

  1. TG Nik Aziz tidak pernar melakukan perkara sedemikian,jangan babit dengan nama orang lain.

    Politik adalah apa yang kita fikirkan keburukan orang lain.

    ReplyDelete
  2. Elok la dia bertaubat dan belajo ilmu agama byk sket.

    ReplyDelete

PERINGATAN: Portal Melaka News tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.