PERMATANG PAUH MAKIN PANAS !

Sudah menjadi tradisi dalam mana-mana pilihanraya demokrasi, calon atau parti yang bertanding pastinya akan merencana seberapa banyak strategi untuk memenangi hati pengundi.

Tidak dapat dinafikan pilihanraya kecil P44 : Permatang Pauh adalah pilihanraya kecil yang paling meriah dalam sejarah pilihanraya kecil di Malaysia.

Sebabnya, pilihanraya kecil ini menyaksikan seorang calon mahu menukar rupa kerajaan Malaysia dan sebuah parti lagi mahu menamatkan riwayat politik calon itu.











Share on Google Plus

About Orang Melaka

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comments:

  1. Assalamualaikum,

    1. Ya, ingin menukar kerajaan Malaysia, dengar khabarnya pada 16hb September 2008 dengan mendendangkan lagu "lompat si katak lompat, lompat lah tinggi-tinggi...."

    2. Demokrasi ?

    ReplyDelete
  2. laju je lu mengomen crower..heh

    bukan kempen je panas, cuaca pun panas juga sekarang ni..lagi solid pula tu puasa pun dah dekat..peh!

    ReplyDelete
  3. Cuaca panas ke kat sana Daus ? Kat utara ni hujan/mendung .... sejuk ala winter sonata hahaha

    ReplyDelete
  4. Hahaha! Macam2 lah!

    kat sini (kehel), cuaca sekejap panas sekejap sejuuuuk...

    p/s : Aflah, nak copy gambar2 ni bleh? buat sendiri ke? ;)

    ReplyDelete

PERINGATAN: Portal Melaka News tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.