PAK LAH : SAYA NAK TENGOK … APA SALAHNYA …| Malaysiakini


Untuk menyelesaikan kes liwat DS Anwar secepat mungkin, Pak Lah meminta Anwar memberikan sampel DNAnya yang terbaru kerana sampel DNA Anwar yang dulu sudah lama dan tidak boleh digunakan lagi.

Rakaman sidang media Pak Lah berhubung kenyataannya itu telah disiarkan di laman web Malaysiakini.

Pak Lah turut memberi jaminan, pihak polis kali ini akan membuat siasatan yang professional berlandaskan kepada peruntukan undang-undang negara.

“Kalau dia (Anwar) betul-betul kata tak terlibat ke apa… tentu hasilnya (ujian DNA) nanti tidak membuktikan yang dia telah lakukan (perbuatan liwat itu)” kata Pak Lah yang turut menafikan sekali lagi mengenai dakwaan wujudnya konspirasi dalam kes Anwar kali ini.

Dalam sidang media yang sama, Pak Lah turut menafikan yang kabinetnya akan dirombak.

Share on Google Plus

About Orang Melaka

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

21 comments:

  1. Baru bangun tido dollah?? Dah basuh muka? Dah berus gigi?

    Sapa manusia dalam dunia yang bole pecaya dengan cakap orang kepala sengal ni? Malangnya nasib rakyat Malaysia dapat PM cam dia ni.

    Tido lah dollah jangan bangun sampai bila2 pun. Hidup pun menyusahkan orang.

    ReplyDelete
  2. aduhai bodohwi ni..

    dna lame takleh pakai dah erk?... dah expired ke?.. atau sbb dna anwar dah mutated jd x-men?... gile lah bodohwi ni. Makin lame makin bodoh plak komen2 yang keluar dari mulut2 org umno ni. Tu pun ade lg yg bodoh sombong duk sokong BN.. tak paham betul.

    Mule2 khairi monyet bising2 pasal
    suh kasik dna kat parlimen, pastu si botak yg tlg kasik pulau batu puteh kat singapore plak bising2 suh kasik dna, skang pak dolah plak?... tibe2 obses ngan dna ni apesal?... nak wat ape?... nak wat minum ka?...

    ReplyDelete
  3. paklah kelam kabut sgt ni nape adeih mengong!

    ReplyDelete
  4. OI BODOWI!!!!! KAU LA DA OLD !!! KENA DITUKAR !!! BODOH !!!! KAU TU DOCTOR !???!?!
    BODOH PUNYA KENYATAAN !!! DNA DA LAMA ! BODOH ! LAM ATAU BARU ITU GEN X,Y STILL SAME LA UNTIL YOU DIE ALSO SAME LA !! BODOH ! BANGANG SI TIDUR !! KAU TU BODOH SANGAT BIKIN MALU SEBAGAI PM MALAYSIA !!!! BODOH !!!!!!!!!!!!!!! PI MAMPOS LA !! CI BAI !! HOTAK UDANG !!!

    ReplyDelete
  5. Pak Lah da nyanyuk kot!!! hahaha...
    DNA manusia x berubah mak oi!!! jgn la jd sengal sgt..
    Malu aku dpt PM sesengal ni!!!

    ReplyDelete
  6. Kalau orang lain yang buat kenyataan - saya tak post comment kat sini - dah sah dia orang tu bangang tapi ini PM sendiri????

    Pak Lah, be professional - in words and actions

    Sebagai PM - your words is very important to your people survival

    ReplyDelete
  7. Ingatlah semua, tidak semestinya anak ulamak mewarisi ilmu ulamak... dan tidak semestinya anak pelacur akan menjadi perosak. Nur iman akan hadir kepada sesiapa yang bersih hatinya dan neraka pasti menanti mereka yang kotor hatinya... Dunia kini hampir kiamat Ulamak akhirat syrurga tempat mu ULAMAK DUNIA !!! NERAKA menanti kalian...

    Amar Makruf Nahi Mungkar///

    ReplyDelete
  8. IF DNA 10 tahun kira lama, sperm or sample DNA dalam badan Saiful (katakanlah jika ada) yang dah 1 bulan lama tu sudah expired belum? Maybe sample tu perlu ditukar... hahaha...

    ReplyDelete
  9. tu lah....tak faham-faham juga....dari awal lagi kita dah tau anwar nak mengelak dan cari berjuta alasan nak elak dari disiasat....mula dengan lari ke kedutaan turkey......berdalih utk ke balai polis...saja nak buat kecoh....pembela terbesar dia ialah pembela terkuat yahudi (USA)heheheh.....penyokong anwar ni bodoh ke? buta? hehehe...siapa yang mengadu di liwat oleh anwar kepada bekas Imam Masjid Negara?...heheheheh....ini x payah DNA.....cukup sekadar sumpah cara ISLAM....tengok macam mana pemimpin boneka USA ni nak elak...cari lah mana-mana ulama lagi utk minta pendapat....ni masa susah...masa senang jangan kata ulama....rakyat yang tak cukup makan di pendalaman pun dia tak ingat....sibuk nak berdangdut kopi saja.......FANATIK ANWAR......sekali dalam seumur hidup kamu cuba tanya diri sendiri....KENAPA ALLAH TAKDIRKAN BALA LAKNAT DAN TERKUTUK INI MENIMPA KEPADA PEMIMPIN AGUNG KAMU?...KENAP aNWAR BUKANNYA nik aziz?BUKAN HADI AWANG?BUKAN PAK LAH BODOWI TIDUR? KENAPALAH allah TAKDIRKAN PEMIMPIN AGUNG ANAK EMAS USA NI ALLAH TAKDIRKAN DAN IZINKAN KES LIWAT TIMBUL DALAM PERJALANANNYA KE PUTERAJAYA SEBANYAK 2 KALI....KENAPA......? ORANG ISLAM FAHAM...YANG BUKAN ISLAM PASTI TAK FAHAM LAH........tinta kinabalu.

    ReplyDelete
  10. satu kenyataan yang menzahirkan kebodohan diri...

    ReplyDelete
  11. Annonymous said ,

    ORANG ISLAM FAHAM...YANG BUKAN ISLAM PASTI TAK FAHAM LAH........tinta kinabalu

    -----------------------------------

    Penyokong kuat Dato Seri Anwar adalah org Islam sendiri. Orang yang memfitnah dan menjatuhkan nyer orang Islam Melayu yang kunun nyer memperjuangkan ketuanan melayu dan dedaulatan agama Islam.

    So ape yang bukan Islam tak faham yang sudah difahami oleh org Islam ?

    ReplyDelete
  12. MEMANGLAH SAMPEL DARAH YANG DATUK SERI ANWAR IBRAHIM BAGI TUH DAH LAMA, TAPI YANG PENTING KEPUTUSANNYA AJE DOLAH..... KEPUTUSAN DNA LAMA TUH TAKLEY GUNA KA??? ATAU DAH KENA MAKAN KAT TIKUS????


    DOLAH, DOLAH!!!! BAK KATA DSAI.

    ReplyDelete
  13. Wah,hebat sungguh kes sodomi si Saipul ni,dari ahli parlimen kokak BN kepadalah PMnya semuanya bercakap pasal DNA.Ini semua menunjukan ada sesuatu yg tak kena dgn kes ini,ada keppentingan pihak tertentu yg mahu di ambil kira.

    Pembunuhan kejam Altantunya,seorang ahli parlimen BN pun tidak bebunyi,kehilangan adik Sharlini,semuanya membisu,kehilangan nyawa kerana jenayah ragut juga bukan menjadi minat bagi mereka.Kes bun**t Saipul,semuanya melalak.

    Nampaknya Pak Lah sudah pun memasuki gelanggang,mungkin menantunya sudah memberi fatwa.

    ReplyDelete
  14. HAI...PAK LAH..KO NI SEORANG PERDANA MENTERI YANG PALING BODOH....MEMALUKAN RAKYAT MALAYSIA..KO ADE TANGGUNGJAWAB UNTUK NEGARA TAPI HANCUR..BAIK BAGI BERUK JE JADI PERDANA MENTERI SAME MACAM KO JE..TOLONG LA RAKYAT MALAYSIA BUAT SESUATU UNTUK NEGARA MALAYSIA KITA INI..JGN HANCUR KAN NEGARA KITA..PAH LAH BODOH..

    ReplyDelete
  15. Sedih rasanya Malaysia ada PM yang macam ni.....
    tarak baca punya orang

    ReplyDelete
  16. salah satu masalah manusia yang sehingga kini masih mewarnai pergaulan,adalah mereka lebih mudah dan suka mencerita perkara-perkara yang negatif tentang orang lain berbanding dengan perkara-perkara yang positif.

    ReplyDelete
  17. Dunia ini tidak akan aman selagi manusia mempunyai ego,percaya lah.keagoan manusia adalah penyebab utama dunia bergolak,manusia telah menghancurkan apa yang telah di wujudkan oleh yang Maha Kuasa.siapa yang harus dipersalahkan.pemimpin-pemimpin kita tidak menggunakan senjata kebijaksnaan yang di anugerahkan oleh yang masa Kuasa,bahkan mereka bersengketa diantara satu sama yang lain semata-mata siapa yang berkuasa dia lah raja segala raja didunia tetapi di akhirat belum pasti ya.Maka itu kita perlu melihat dan balik ke pengkal jalan,bertaubat sebelum terlambat,ini lah yang sedang berlaku di negara kita Malaysia."Love your enenmy as i love you,the Lord said".

    ReplyDelete
  18. Wahai Pak LahHABAU,

    What cork you are talking about?...
    Sedangkan tulang dinosour yang berjuta tahun lamanya pun boleh dikesan DNA nya inikan pula baru 10 tahun. Mengapa ambil berat pasal DNA DSAI sedangkan DNA cuma "supporting evidence" sahaja. Teknologi dah makin canggih, sedangkan dulu sebelum ada kajian DNA pun penyasatan sesuatu kes jenayah boleh dilakukan?

    Ini terbukti yang BN/UMNO hendak memusnahkan kerier politik DSAI yang makin terserlah.

    ben

    ReplyDelete
  19. ades..sdey btol ade pemimpin negara mcm nih..rmai lg yg jauh lbih bijak pandai dr die kalo mcm nih..sad2..keputusan dna@dna patern dr anwar kn dh ade dlm rekod..xkn xleh guna??dna xkn brubah even kite mati skali pn..so watpe nk ambk dna lain unless dna anwar XPERNAH DIAMBIL...ke. nk sumbat dlm lubang jobor sepol??ades..bdoh btol la kalo org xleh nmpak lg satu lg pembohongan besar kerajaan yg pnuh ngn corruption nih..sesape yg xtau pasal dna nih,baik korg study dlu psl dna then baru korg leh cakap psl nih..okeh??

    ReplyDelete
  20. PAK LAH DAN BOTAK ALBAR ADALAH SATU SPECIS YG SAMA. APABILA BERCAKAP MENGGUNAKAN DGN DUBUR MEREKA! TARAK OTAK KALAU ADA PUN OTAK LEMBU!

    ReplyDelete
  21. ..YB ANNUAR PUN ORG UTARA JUGAK KOT..APE LAH SALAH NYE NAK CONFIRMED......SAPO MENENGEK SAPO..KEBENARAN KES NYO ...MACAM CERITA TV.. PAPER TAK HABIS2..PONING BONAR KEPALO DEN ..DAH PUTIH NIE..BUANG MASO..DUIT RAKYAT KOT..BOSAN DEN..SEMACEI BERBELIT BELIT...PANGGIL AJO CSA ..CSI KAT TV TU..BEBERAPA MINIT LEH SOLOSAI...SKRG DAH JADI SEMACAM CERITA TAMIL KAT TV KETIKA DULU..

    ReplyDelete

PERINGATAN: Portal Melaka News tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.