MEMBONGKAR MISI KRISTIANISASI DI ALAM NUSANTARA

Video di bawah ini sudah saya paparkan dalam artikel saya lebih setahun yang lalu.

Namun, bila isu Kalimah Allah mula mendapatkan perhatian di kalangan rakyat Malaysia, saya fikir video ini mampu menjawab persoalan mengenai peri pentingnya umat Islam di Malaysia sedar bagaimana misi kristianisasi dijalankan di negara Islam.

Penceramah dalam video ini merupakan bekas biarawati (sister) kristian yang mempunyai pengalaman dan pengetahuan tentang Kristian dan juga Islam.

Tidak rugi rasanya jika anda meluangkan masa beberapa minit untuk menonton video ini kerana banyak ilmu yang bermanfaat dapat dipelajari dari video ini. Insya'Allah.






















-->
Share on Google Plus

About Orang Melaka

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 comments:

PERINGATAN: Portal Melaka News tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.