TAKKAN TU PUN TAK BOLEH JAWAB?


"Pecah tanah 2008, tender 2011. Ini KPI apa? Saya nak tegaskan soalan Bachok ini mengenai  Politeknik Politik Hulu Terengganu," tegasnya yang juga Ketua Pembangkang di Parlimen.

Bagaimanapun, Kok Chung menjawab bahawa projek berkenaan tidak dapat diteruskan kerana masalah sruktur tanah yang berbukit.

Jawapan Kok Chung itu menyebabkan Anwar sekali lagi bangun membidas.

"Maknanya masa pecah tanah tak tahu ada bukit di situ? Perdana Menteri pada masa itu pergi, Kementerian Pengajian Tinggi pergi tengok, tak ada bukit di situ? Sekarang baru ada bukit?"  Soal Anwar disambut hilaian ketawa beberapa wakil dari Pakatan Rakyat yang lain.

Soalan Anwar itu tidak dapat dijawab oleh Kok Chung sebaliknya beliau hanya tersenyum dan terus duduk.

Baca sambungannya [di sini].


Share on Google Plus

About Orang Melaka

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

PERINGATAN: Portal Melaka News tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.