SAH! ISRAEL CURI ORGAN RAKYAT PALESTIN


Israel akhirnya mengaku yang pakar bedah mereka telah mencuri organ dari mayat penduduk Palestin.

Bagaimanapun, mereka mendakwa yang perbuatan jahat itu sudah dihentikan sejak tahun 2000 lagi dan ia hanya berlaku pada sekitar tahun 90an.

Bolehkah kita percaya dengan dakwaan mereka itu? Tentu sekali jawapannya TIDAK!

Antara organ yang dicuri adalah mata, kulit, jantung dan juga tulang.

Kebiasaannya, organ-organ tersebut akan digunakan untuk merawat askar-askar mereka yang tercedera kerana berperang. Tetapi, ada juga organ-organ tersebut yang dihantar ke hospital-hospital awam untuk digunakan pesakit lain.

Untuk membaca kisah selanjutnya, sila klik di sini.



Share on Google Plus

About Orang Melaka

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

  1. Salam sebagai pembuka bicara.postings yang bagus.Selama ini kita diperkudakan oleh anasir2 jahat Israel dan konco2nya.Begitu kejam sekali tindakan Israel sehingga bertindak sebegitu rupa...sedih :( saudara seagama diperlakukan mayatnya sebegitu rupa...

    ReplyDelete

PERINGATAN: Portal Melaka News tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.