KOMEN SHAH RUKH KHAN BILA DAPAT DATUK?

Saksikan sendiri kehebatan Shah Rukh Khan menjawab soalan berkaitan Malaysia.



P/S : Jangan marah. Sekadar hiburan hari minggu. :-)
Share on Google Plus

About Orang Melaka

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 comments:

  1. hahahahahaha!

    memang lawak lah... aduss!

    ReplyDelete
  2. Sebenarnya ramai peminat Shah Rukh Khan dekat Malaysia minat sangat dengan pelakon ini.Jadi kalau dapat anugerah ini, sepatutnya.Anugerah dan kurniaan ini kini sepatutnya menjadi anugerah hiburan .
    Semua penyanyi-penyanyi.
    Para pelakon-pelakon.
    Kalau bagi anugerah ini kepada Para pelawak senario tergelak sakan member-member.
    Org Melaka.
    Ada bukit bagi dekat Cina.
    Ada tanjong bagi dekat kling.
    Ada sultan lari.............
    Sori lawak semasa.

    ReplyDelete
  3. salam..
    hahaha.. sejak bila plak kak aflah leh translate bahasa hindi or urdu ni...?? kak buat lawak ek..;-) "bohot tache hei" tu makna dia sngt bagus...;-)
    leh la skit2 paham bahasa hindi...;-)

    ReplyDelete
  4. Salam firazurri,
    Saya memang x tahu hindi langsung..
    Orang utara memang pandai :-)

    ReplyDelete
  5. Mukhriz Toyo berikan wang depan pintu dewan~malaysiakini
    Politik wang tidak lagi boleh di bendung dalam pertandingan bagi merebut jawatan dalam UMNO, yang paling ketara sekali adalah di dalam pertandingan merbut kerusi ketua pemuda UMNO apabila Datuk Mukhriz dan juga Datuk Seri Khir Toyo tanpa segan silu lagi mengarahkan kuncu-kuncu nya memberikan wang sogokan di hadapan pintu dewan, Mereka tidak lagi membuat sogokan secara sorok -sorok tetapi melakjukannya secara terbuka. Khairy jamaluddin akan tewas etrruk sekira perkara sebegini berterusan kerana Kenganan Khairy menyogok wang kepada perwakilan di lantai.

    Bayangkan Khir dan Mukhriz membelanjakan sebanyak rm 80 ribu untuk satu Bahagian dan sekiranya mereka membelanjakan untuk 191 bahagian berapakah jumlah wang yang telah di belanjakan. Di fahamkan Vincent Tan dan Ananda Krishnan adalalh mereka yang menjadi pelabur untuk Mukhriz sementara itu Khir Toyo telah menyimpan secukup wang ketika menjadi MB Selangor dahulu.

    ReplyDelete
  6. Tuan,

    Sampai saat ini walaupun saya telah menulis artikel khas bertajuk “Tahniah Datuk Shah Rukh Khan” saya masih tidak percaya berita yang saya dengar dari media perdana tanah air. Saya masih tidak berhenti berharap agar Bernama mengeluarkan “Ralat” kerana tersalah lapor ataupun tersalah tulis “Nasir Bilal Khan” sebagai “Shah Rukh Khan”.

    ReplyDelete
  7. adoiyai..
    pelik tol melaka ni,kasi pangkat dato' kat Indian.Aku ingt pangkat ni utk Malaysian je..
    Dunie2..
    Ramai lagi Malaysian yg berjasa bertahun-tahun tapi x dapat ape2..
    Pelek2..

    ReplyDelete
  8. .......

    dalam hal ini, masalah bukan timbul pada keinginan (read : keghairahan) pemberi anugerah (Tun Khalil), tapi masalah timbul dengan justifikasi penganugerahan (oleh ali rustam).......yang kurang sesuai.......dan membangkitkan respon negatif banyak pihak.......

    mungkin kita tak berhak untuk halang Tun Khalil untuk menganugerahkan pingat kebesaran kepada sesiapa yang diperkenan oleh beliau, tetapi hendaklah apabila ditanya, dijawab dengan lebih telus dan berhemah.......

    mohon bicara

    .......
    salam

    ReplyDelete

PERINGATAN: Portal Melaka News tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.