PESANAN BUAT MAKMUM PETRA!

Blog Malaysia Today sudah dibenarkan beroperasi kembali. Saya percaya, ramai pengikut setia Raja Petra berasa gembira dengan perkembangan ini.

Bagaimanapun, saya ingin berpesan kepada semua pengikut Raja Petra yang beragama Islam supaya sentiasa berwaspada dan berhati-hati bila membaca tulisan Raja Petra yang menyentuh tentang agama Islam.

Sekiranya anda berasa ragu dan was-was tentang mana-mana ‘posting’nya yang berkaitan ajaran Islam, sila ajukan soalan anda itu kepada mana-mana ustaz, imam, mufti ataupun alim ulamak yang anda kenali.

Sila klik di sini untuk membaca ulasan Ustaz Zaharuddin tentang artikel “The Great Tudung Debate by Raja Petra” yang menjadi kebimbangan banyak pihak.

Sekian, harap maklum.
Share on Google Plus

About Orang Melaka

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 comments:

  1. Assalamualaikum,

    1. Sebenarnya kita harus berhati-hati dengan segala apa yang kita baca di semua ruang media massa. Tidak semuanya di saluran utama itu betul, dan tidak bermakna semua di saluran alternatif itu benar belaka.

    2. Yang penting kita gunakanlah akal fikiran untuk menilai dan menimbang sesuatu perkara dan juga mudah terpengaruh dengan berita tanpa usul periksa.

    3. Para bloggers juga harus bertanggungjawab. Bagi saya, tidak perlu bagi bloggers untuk menulis sesuatu yang bukan di dalam ruang lingkup kebolehannya. Ini hanya akan mengeruhkan lagi keadaan.

    ReplyDelete
  2. KITA ORANG ISLAM MESTI MENGIKUT SUNNAH NABI MUHAMMAD SAW,SEGALA AJARAN NYA.TIDAK ADA PENGKECUALIAN..................

    ReplyDelete
  3. SAMBUNG...........
    ORANG-ORANG ISLAM YANG TIDAK MEMAKAI TUDUNG SEBENARNYA LEBIH MENGHINA, AJARAN ISLAM ITU SENDIRI.
    SEDIH.
    SEDIH.
    SEDIH.

    ReplyDelete

PERINGATAN: Portal Melaka News tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.